BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[E30] 3xx ulepek
Autor Wiadomość
niemrawy94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Cze 2011
Skąd: Wyszobór
Wysłany: 2011-11-23, 22:42   

Ok z lakierowaniem jeszcze trochę poczekam aż się zrobi cieplej a na dzień dzisiejszy chcę zabrać sie za konserwację podwozia..
Jaki środek proponujecie?

Jedno wiadomo że mam dodatkowy kłopot bo muszę to zrobić bez kanału ani podnośnika.. :mg:
Macie może jakieś ciekawe patenty na podniesienie auta..??
 
 
 
MaxxxS 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Lip 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-24, 00:02   

cięzko określić.. zależy jaka konserwacja cię interesuje...
konserwowanie beemki zajeło mi całą zimę.. auto rozebrałem do golasa... zdjąłem wszystko od spodu ... włącznie z bakiem ..
zeskrobałem cały oryginalny baranek bo doświadczenie mnie nauczyło że czasem i pod dobrze wyglądającym barankiem czai się rudy szatan. po wycięciu i zaspawaniu ubytków użyłem podkładu antykorozyjnego i gumy na pędzel w miejscach spawu a na koniec baranek na pistolet po całości.
wszystko czego używałem kupiłem na tej stronie http://auto-kosmetyki.kupsobie.pl/

a auto stało na kobyłkach :) a każda kobyłka stała na dwóch bloczkach fundamentowych więc w sumie uniosłem samochód na wysokość 70cm...

kobyłki kupiłem na allegro ... żabkę do podnoszenia także.
_________________
....
 
 
 
niemrawy94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Cze 2011
Skąd: Wyszobór
Wysłany: 2012-01-28, 14:39   

Chyba czas w końcu odświeżyć temat..
Zmieniło się w sumie nie wiele przez brak funduszy ale zawsze cos.. ;D
Zmiany:
- wleciał zawias (jest niżej ale jeszcze mnie to nie satysfakcjonuje i pracuje nad czymś niższym)
- Borbety A się odnawiają



Aż pewnego dnia mi odbiło :twisted: :



Biały osad to sól.. I od razu mówię że jest to stary i zardzewiały błotnik który i tak miał iść na złom ;D A nowy leży w garażu i czeka na lakier do wiosny..

Aktualnie auto prezentuje się tak:







Co do lakierowania bumy to jakoś się nie mogę tego doczekać.. Ale mam nadzieję że jeszcze przed sezonem uda mi się to zrobić..

Pozdroo
 
 
 
niemrawy94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Cze 2011
Skąd: Wyszobór
Wysłany: 2013-02-27, 22:21   

Witam.
Dawno się nie odzywałem a dosyć sporo sie pozmieniało :mrgreen:

Z takich ważniejszych rzeczy to:
- całość w nowym lakierze + komora silnika
- nowe serce m20b20
- spawany gwint na springach na zamówienie
- osłona miski
- koło
- kierunki US w trakcie

W planie jest zejść jeszcze niżej, środek, oponki i ogarnąć szczegóły.. Nadal w żółwim tempie ;-)

Fotorelacja:















Pozdrawiam :mrgreen:
 
 
 
Nikikin 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2009
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-02-28, 12:45   

Dobra gleba :spoko:
Ale za dużo to raczej tym nie będziesz jeździł :P
_________________
be polite and - SHUT THE F*CK UP
 
 
 
Gepard 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Warszawa - Tarchomin
Wysłany: 2013-02-28, 19:38   

Wyjedziesz z podwórka??
_________________
bylo:
e-28 M535i
e-36 325, 318is Coupe
e-30 325e drift spc
e-39 525 TDS
A jest:
e-30 328i Cabrio
e-36 323i
e-30 318 is
Gepard Garage.Swapy mechanika.503-112-639
 
 
 
knap 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2011
Skąd: mysłowice
Wysłany: 2013-02-28, 19:42   

z tą glebą to nie przesadzaj bo może się to źle skończyć ;/
znam gościa który tak zglebił swojego golfa że szurał saniami i pewnego dnia przy sporej prędkości zachaczył podłogą o coś na drodze, stracił panowanie nad autem i VW zakończył żywot na latarni przy drodze.
_________________
http://mainhg.demotywator...y_sabre_500.jpg

http://i1.kwejk.pl/site_m....jpg?1353249387
 
 
 
niemrawy94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Cze 2011
Skąd: Wyszobór
Wysłany: 2013-02-28, 22:14   

Wyjeżdżam, bez przyciery się nie da ale wyjeżdżam :) Dlatego właśnie mam gwint żebym w każdej chwili mógł podnieść auto i spokojnie polatać :) Jak na razie już niżej sie nie da ale zostały jeszcze górne mocowania z przodu do zrobienia :D ale jak na razie jest bardzo zadowalająco :)
 
 
 
E30 ROST 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2010
Skąd: Augustów
Wysłany: 2013-03-02, 11:16   

kroki naprawde swietne .ale nie lezy mi przymiarka tej felgi od merdecesa. moim zdaniem borbet lezał wspaniale ! kolor bajka
_________________
e30 327e 89- http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=48117
 
 
niemrawy94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Cze 2011
Skąd: Wyszobór
Wysłany: 2013-03-02, 16:29   

Borbetów już nie ma i ostatecznie zostają mercedesy :D Chyba że znajdę coś naprawdę lepszego w co wątpię :D
 
 
 
norb 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Skąd: ŚWIERŻE GÓRNE
Wysłany: 2013-03-03, 09:05   

niemrawy94, nie gadaj że zamieniłeś borbety na te felgi :? coś Ty oszalał :P
_________________
"LICZY SIĘ PRĘDKOŚĆ I RYZYKO"
 
 
 
niemrawy94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Cze 2011
Skąd: Wyszobór
Wysłany: 2013-03-03, 21:47   

Noo chyba oszalałem :twisted:
Ale może w końcu wyjdzie z tego coś innego :roll:
 
 
 
niemrawy94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Cze 2011
Skąd: Wyszobór
Wysłany: 2013-04-22, 20:44   

Dawno tu nie zaglądałem a jest jakiś progress...

Skończyłem kierunki US poskładałem wnętrze i ogarnąłem gwint pod względem wizualnym





Zabrałem sie za ogarnięcie silnika, a mianowicie wymiana pasków, oleju, filtrów, uszczelek i uszczelniaczy..





Jednak po zdjęciu paska rozrządu i próbie założenia nowego okazało sie że nie można ustawić kół pasowych na znaki.. Po wykręceniu świec na pierwszym cylindrze ukazał się mym oczom grzybek zaworowy leżący na tłoku...

Po zdjęciu głowicy:




Ten widok jednocześnie mnie załamał i ucieszył bo odziwo zawór nie narobił żadnych szkód poza rozwaloną świecą :D Drugą rzeczą jest stan gładzi wszystkich cylindrów która też jest w nienagannym stanie :)

Po dokładniejszych oględzinach znalazłem jeszcze jeden krzywy zawór wiec postanowiłem doprowadzić całą głowicę do porządku..
Wszystkie uszczelniacze zostały wymienione a zawory dotarte, głowica splanowana i oczyszczona, wleciała także nowa uszczelka pod głowicę.




Teraz pozostaje to wszystko złożyć zalać świeżym olejem i oczekiwać efektów pracy ;)


Pozdrawiam ;)
 
 
 
Nikikin 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Lip 2009
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-04-28, 14:04   

To nie lepiej było już kminić nad M20B25? Zamiast reanimować b20?
_________________
be polite and - SHUT THE F*CK UP
 
 
 
niemrawy94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Cze 2011
Skąd: Wyszobór
Wysłany: 2013-04-30, 19:42   

Kminiłem ale w sumie doszedłem do wniosku że wolę jak na razie odratować b20 przelatać ten sezon i pozbierać trochę więcej kasy i wtedy myśleć nad czymś ciekawszym :wink:
 
 
 
niemrawy94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Cze 2011
Skąd: Wyszobór
Wysłany: 2014-03-24, 22:17   

Witam.

W temacie dawno nic sie nie zmieniało a w sumie jeśli chodzi o auto pozmieniało sie dosyć sporo :mrgreen:

Przejeździłem beemką końcówkę sezonu, tyle tylko zdążyłem przed kolejnymi miesiącami prac :rotfl: Przez ten czas prezentowała sie następująco:












Ze względu naa moje chore widzimisie m20 pod koniec sezonu wyleciało z budy.. jak zresztą wiekszość "niepotrzebnego" moim zdaniem osprzętu i innych pierdół :mrgreen:
W miejsce m20 wlecieciało m50 w świeżutką i czyściutką komore





Potem zaczęła sie walka z upychaniem całego prądu co jak na razie pozostaje w fazie totalnego haosu w miejscu deski rozdzielczej :rotfl:

Przyszedł też czas na nowe koło, dla przeciwników mercedesów to dobra wiadomość ;-)
W miejsce mercedesów wpadły Mangelsy 15x8 na oponie Nankang 165/45 r15 i wygląda to tak:



Po wstępnej przymiarce wychodzi na to że z tyłu koło trzeba będzie ostatecznie delikatnie zdystansować a z przodu mimo maksymalnego obniżenia, i tak jest koza z czym też powoli walczę ;-)






Koło docelowo będzie w kolorze komory, pozostaje powalczyć trochę z prądem i kilkoma innymi pierdołami i mam nadzieję że tym razem uda mi sie przelatać troszkę wiecej sezonu i zwiedzić trochę wiecej zlotów :metal:

Pozdro
Ostatnio zmieniony przez niemrawy94 2014-03-24, 22:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ChriS 
Miłośnik literki M



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Cze 2004
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2014-03-25, 18:20   

Ważyłeś może takiego Mangelsa? Sporo cięższy od alusa 7x15 ?
_________________
Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
 
 
niemrawy94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Cze 2011
Skąd: Wyszobór
Wysłany: 2014-03-25, 18:23   

Nie ważyłem ale jest niewiele cięższy od zwykłej stalki 14 z oponą.
 
 
 
niemrawy94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Cze 2011
Skąd: Wyszobór
Wysłany: 2014-07-01, 18:43   

Coś z nowości to m50 żyje i hasa, Mangelsy poszły w świat ze względu na to że aby spasować przód musiałbym podłużnice i miskę wepchnąć ze 2 centy pod asfalt :laugh:

Aktualnie zastąpiły je BBS RZ 16x8j, czekają na oponki i dystanse. Jak narazie e30 toczy sie na seryjnej stali i wygląda mniej wiecej tak na chwile obecną:







 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2014-07-01, 19:22   

Niezły kontrast komory z silnikiem ;)

Wygląda kozacko :spoko:
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
Adam86 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2014-07-01, 20:19   

ciemna buda+ biała komora+ ciemny silnik wygląda nieźle :spoko:
....Ale jazda bez maski to już wg mnie, słaby pomysł... No chyba że siedziało by tam s50 albo jakieś M60 :twisted:

ogólnie niemrawy94, masz bardzo fajną bete :spoko:
 
 
niemrawy94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Cze 2011
Skąd: Wyszobór
Wysłany: 2014-07-01, 21:36   

Dzięki :D jak na razie bez machy tylko do zdjęć, teraz zostaje ogarnąć obudowy i podstawe filtra oleju żeby to wyglądało i zbieram na słupek b25 albo b28 na baranach i ITB albo turbo ale to mniej prawdopodobne :lol:

Co do kół są już zdystansowane i założone tylko porządnej opony brakuje ;/
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2014-07-04, 14:24   

Za darmo bym nie chciał Twojego auta. Mało tego. Nawet ze sporą dopłatą bym go nie wziął.

Ale o gustach się nie dyskutuje.

Powodzenia.
_________________
Weteran
 
 
 
Kargul 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Wrz 2008
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-07-04, 16:06   

Łukasz napisał/a:
Za darmo bym nie chciał Twojego auta. Mało tego. Nawet ze sporą dopłatą bym go nie wziął.

Ale o gustach się nie dyskutuje.

Powodzenia.

Nie przesadzaj, gdyby nie ta kremówka i plastik pod maską to było by perfekt!
Ogólnie nie jest źle :spoko:
 
 
niemrawy94 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Cze 2011
Skąd: Wyszobór
Wysłany: 2014-07-05, 15:40   

Dzięki :beer:

A tak na marginesie, to po pierwsze nikt nie powiedział że bym Ci ją sprzedał a po drugie nie potrafiłbyś nią jechać :lol:

Widzę że kolejne "rasistowskie" forum na mojej liście... A szkoda

Ale nic, dla tych co z chociaż odrobiną przyjemności patrzą na ten temat wrzucam jakieś fotki z przymiarki zdystansowanych RZ'ów










PS. sory za jakość i brudny samochód ale troszkę stał :D Ale przynajmniej maskę zamknąłem to nie będzie plastik w oczy raził :lol:

Pozdro
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 16