BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
E30 Waska in progress MT1 86 Coupe m5o
Autor Wiadomość
Damian_BucioMT1 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 01 Mar 2014
Skąd: Lesko
Wysłany: 2014-03-07, 22:37   E30 Waska in progress MT1 86 Coupe m5o

Witam wszystkich posiadaczy e30-stek ; - )

Swoja wymarzona waska lampe kupilem jakies 4miesiace temu z zamiarem całkowitej odbudowy, lecz po poszukiwaniach okazlalo sie, że jest bardzo ładna 316 z silnikiem 1.8 m10b18 80km od mojego domu, bardzo nie odpowiadał mi kolor wyblakniety karminrot, lekkie spotkanie z nissanem patrolem, dotarta panewka.


Jednak po głebszych ogledzinach, blacharka w stanie idealnym, ktos bardzo dbał, wnetrze stan salonowy, bez zastanowienia samochod nabylem za kwote 1800zł .


Został zarejestrowany jako samochod sanitarny po bledzie w wydziale komunikacji


W pierwszej kolejnosci po przyjechaniu wyciagnolem zmeczony m10b18 przez gaz ktory meczyl go 10lat .

Wleciał na jego miejsce pancerne m50b25 bez vanosa,magiel z e36, fotele omp, pasy 4pkt.

Na dzień dzisiejszy powoli sklejam MT1 oczywiscie wkladam swojej produkcji laminat ze wzgledu na to ze jest lepiej zrobiony jak mt1 ktor przez 20pare lat przeszedl przez pare rak i duzo osob próbowalo ta "gume" skleic a zywica niestety nie trzyma sie tej gumy.

Ogolnie auto nie jest budowane pod rajdy, kjs, drift. OLD Timer do jazdy po miescie, na codzień w weekend. W przyszlosci kompresor lub turbo lub marzenie do spełnienia s50b32 <3

Jednak piorytetami sa w tym momencie hamulce,skończenie mt1, regeneracja halogenów. Fotki gdzies mam, ale musze to wszystko skompletowac bo jest ich sporo.

Ostatnio zmieniony przez nokerman 2014-05-25, 13:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Gr390R 



Dołączył: 07 Gru 2006
Skąd: Nysa
Wysłany: 2014-03-08, 21:33   

MT-1 jest z poliuretanu . Nie da się go spawać bo pod dużą temp poprostu się utlenia..
_________________
E34 520i
E30 325e powered by DINAN & S-25%
E39 528iA - M Technic
 
 
 
Adam86 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2014-04-09, 20:55   

Widziałem Cie na trasie...

Powiem szczerze że dłuuuugo patrzyłem w bocznym lusterku za nią. :wink:
Ładna sztuka. :spoko:
Musowo wrzuć jakieś foty, jak wyglądała wcześniej... jak obecnie, bo jedno zdjęcie to jeszcze nie galeria. :lol:

Gdzie ją kupiłeś ??
Ostatnio zmieniony przez Adam86 2014-04-09, 20:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2014-04-09, 21:24   

ładna. Zabezpiecz dziury po gazie, żeby nie leciała blaszka. Dobrze, że nie chcesz nią palić gumy czy dryftować, jak to teraz na wsiach modne.....

Powodzenia.
_________________
Weteran
 
 
 
ChriS 
Miłośnik literki M



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Cze 2004
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2014-04-10, 18:21   

Damian_BucioMT1 napisał/a:
zywica niestety nie trzyma sie tej gumy.


A właśnie ,że żywica się trzyma.Mój Mt I też dużo przeszedł ,a teraz poklejony, polakierowany i trzyma się w jednym kawałku.
Kubełki i pasy 4 pkt. to chyba tak średnio do miasta,raczej na tor.

P.S. Gratki za zdrową budę , no i cenę za jaką kupiłeś e30.
_________________
Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
 
 
Adam86 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Sanok/Rzeszow
Wysłany: 2014-04-10, 20:51   

...Chris wlasnie mialem pisac ze kubelki to taki sredni pomysl... :/ ale oryginalne RECARO albo chociaz sporty wygladaly juz zdecydowanie lepiej. :wink:
Damian_BucioMT1 daj wiecej zdjec :glupek:
 
 
Damian_BucioMT1 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 01 Mar 2014
Skąd: Lesko
Wysłany: 2014-04-18, 19:53   

Witam wszystkich, ogolnie malo czasu, konserwacja auta. Moje mieszkanie to garaz i konserwowalem samochd 4 dni pd profili zamknietych do caly spod, korki dziury wszystko polatane.

Aktualnie czekam na MT1 progi, oryginalny zderzak uratowalem zeby zrobic kopie z laminatu. Słyszalem ze da sie pospawac tylko nie znam magika ktory to ogarnie propozycje mile wiadziane u mnie w okolicy gosc rozlozyl rece.

Co to foteli, tak recaro bylo by mistrzostwo, aleee auto ma byc z charakterem pod tor, lecz do jazdy na codzień powoli realizuje swoje plany z samochodem, wlecial flock calego srodka, kompresor m90 zamowiony, zostalo jeszcze ogarnac hamulce na tarczowe i jakies big brake z audi tt z zaciskami od e34. aktualne fotki na dzień dzisiejszy jeszcze zostalo duzo do zrobienia halogeny juz sa tylko zamontowac :)

Ostatnio zmieniony przez nokerman 2014-05-25, 13:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 17