Witam wszystkich klubowiczów chciałbym pokazac wam swoją e30 !
z którą już bawie sie jakis czas .
Najpierw był zakup budy z silnikiem m10b18 z którego nie było pożytku wiec szybko sie skończył z myślą włożenia m52b28 .
Więc zaczołęm szukac takiego silnika żeby zrobic przekłądke , silnik znalazł sie bardzo szybko bo nie jest o niego problem wszystko poszło do przodu silniki po miesiącu już siedział w aucie , ale brakowało kilka rzeczy jak hamulce zawieszenie i inne gadżety .
Więc rozeznałem sie w temacie znalazłęm dobrego SWAPERA który znajdował sie nie tak daleko odemnie . Był to jak wiecie znany z forum LUK325 który jak do tej pory uważam go za mistrza w swoim fachu .Przeliczyłem .Po dobrym przemyśleniu sprawy zaprowadziłem moją e30 do niego i stwierdziłem że jeżeli będe inwestował w auto to zmienie silnik na większy , myslałęm o S50B32 .Pogadałem z Lukiem silnik lada moment się znalazł ale 3.0 M-power z Programem co daje jakies 296 koni który był schamowany wczesniej w aucie .
Prace się przeciągneły gdy pomyślałem sobie o klatce bezpieczeństwa malowaniu całej budy ,konwersji na 5 srub i innych rzeczy które potem napisze .
Buda to wąska lampa rok 1987
SILNIK:
S50B30 + program
UKŁAD WYDECHOWY:
--------- jeszcze niewiadomo
ZAWIESZENIE:
Zawieszenie K-Sport Gwint
Wachacze z M3 E36
Poliretany zawieszenia
Tylne wachacze z compacta E36
Maglownica o krótkim przełożeniu z E36
Rozpórki (tył -przód)
UKŁAD HAMULCOWY:
Hamulce z bmw E36 M3
UKŁAD NAPĘDOWY:
Szpera 25%
WNĘTRZE
Fotele kubełkowe Mirco
Dodatkowe zegary AG- cisnienia oleju i temperatura
Klatka bezpieczeństwa
KAROSERIA
M-TECHNIK I komplet
Maska z laminatu przód
błotniki przednie laminat
Jak naraźie tyle mam częsci do auta
Wszystko jest robione w firmie M-GARAGE
Do końca jeszcze troche czasu zostało , powoli mój projekt idzie do przodu .
Auto jest obecnie u lakiernika , będzie dopiero lakierowane , postaram sie dodac kilka fotek .
http://www.fotosik.pl/pok...d48014718e.html
(Tak wygladało auto po zakupie, z wyglądu to poprostu szkut stan budy był dla mnie najważniejszy , nie było praktycznie nigdzie rdzy poza małą dziurką na rancie tylnim i pod zderzakiem koło nadkola )
Ostatnio zmieniony przez nokerman 2012-02-05, 16:08, w całości zmieniany 3 razy
[ Dodano: 2009-10-23, 00:45 ]
przemyślałem , przeliczyłęm kase i krótko pisząc zmiana silnika na mocniejszy , szukam serca z bmw e46 M power S54 seria myśle że wystarczy na długo , a lakiernik sie objia strasznie i buda w stoii w podkłądzie
heh no naraźie jest S54 a moze sie zmieni zdanie ale raczej ten motor juz zostanie , nie widziałem jeszcze w e30 S54 wiec moze bede pierwszy oczywiscie w polsce pewnie zanim złoze to juz bedzie jakies
nie widziałem jeszcze w e30 S54 wiec moze bede pierwszy oczywiscie w polsce
chyba jest już, słyszałem juz dośc dawno że ekipa AGT cos takiego spłodziła, na racingforum ktos z Łodzi bodajże walczył z takim tematem, pierwszy nie bedziesz aczkolwiek jednym z niewielu jak narazie
witam, może mój post nie będzie stricte do tego tematu ale czytając to forum mogę stwierdzić że jest tu parę osób które znają się na rzeczy i właśnie chciałbym uzyskać od Was pomoc. mianowicie poszukuje bmw e30 318is i potrzebuje paru porad jak nie dać się oszukać i kupić modelu udającego wersje is. mam swoje informacje na temat cech charakterystycznych tego modelu czyli poczynając od lat produkcji 89 - 91, silnika m42b18, zawieszenia m-technik kierownicy m-line czarnej podsufitki foteli z wysuwanym podudziem. ale właśnie jak rozpoznać, że silnik jest m42b18? czy będzie to na tabliczce znamionowej lub np w dowodzie, oraz jak poznać to zawieszenie? wiadomo że to się zużywa i kilka razy było już wymieniane. wiem że wersja 318is miała wentylowanie przednie tarcze i tylne tarcze hamulcowe co też może pomóc w identyfikacji. prosiłbym o konkrety
Ostatnio zmieniony przez marcin88lsm 2010-02-02, 18:47, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 97 razy Dołączył: 14 Maj 2006 Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-02-02, 21:12
marcin88lsm, Nie wszystkie 318is miały fotele sportsitze, czarne podsufitki, kierownice itp. wszystko zależy od wyposażenia auta.
1. silnik m42b18 bardzo łatwo odróżnić od m40 czy m10
2. na przednim pasie auta naprzeciwko zbiorniczka spryskiwaczy jest tabliczka znamionowa tam powinno być napisane 318is
3. numer vin na podszybiu. wrzucasz 7 ostatnich cyferek do jakiegoś vin dekodera (linki są na forum) i będziesz wiedział w jakiej konfiguracji auto wyjechało z fabryki
4. gruba laga, wentylowane tarcze, tarcze z tyłu. niby miały to is`y, ale takie konfiguracje trafiały się też w zwykłych m40 więc nie jest to zbyt miarodajne.
czyli najlepiej skonfrontować dane z tego vinu z rzeczywistością? to jeszcze jakbyś mógł mi powiedzieć co się z tego dowiem konkretnie wpisze vin i wyskoczy mi rok produkcji, numer silnika co jeszcze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach