Fajne Mam pare pytań
1. Kwestia łap - jakie łapy podchodzą do tej budy pod ten silnik?
2. Smok i miska - ori czy jakieś mody? Można prosić fotki?
3. Wał - jaki? Jakis składak czy cięty oryginał?
4. Most - jakaś duża głowa czy konwersja czegoś innego z przeróbką wózka?
Pomógł: 5 razy Dołączył: 23 Lut 2007 Skąd: Orońsko
Wysłany: 2010-08-15, 02:31
co tu więcej opisywać? wiele godzin pewnej pracy, kombinacji, przymierzania silnika i opisywać wszystko krok po kroku na forum? Chcesz to napisz do Luka to Ci wykona taki swap za odpowiednie $$$
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Mar 2007 Skąd: Kraków N-H
Wysłany: 2010-08-16, 14:04
Łukasz bardzo mi się podoba Robota PROFI piękny porządek pod maska i rozpórka chyba specjalnie robiona pod S62
Pięknie
_________________ Czasami Na Drodze Spotykam Prawdziwych Szaleńców, Pędzą Na Złamanie Karku, Wbrew Rozsądkowi... Naprawdę... Czasami Aż Mi Jest Ciężko Ich Wyprzedzić !
Było E30 325 Touring , E32 730 V8 , E30 325 MT I , E34 540IA , E38 740IA
co tu więcej opisywać? wiele godzin pewnej pracy, kombinacji, przymierzania silnika i opisywać wszystko krok po kroku na forum? Chcesz to napisz do Luka to Ci wykona taki swap za odpowiednie $$$
Ja zawsze myślałem, że fora o takiej tematyce są po to aby sobie pomagać a tymczasem wszędzie tajemnice No cóż... raczej chodziło mi o kilka pobandowych odpowiedzi typu: łapy handmade, wał składak z takich modeli, most taki, nie oczekuje od nikogo żadnych super recenzji a tym bardziej gotowców
A to, że mając kase mogę zlecić taki swap to niczego nowego mi nie powiedziałeś.
Chciałem spytac jaka cena takiej rozpórki? Może być na PW, jest wykozaczona w kosmos.
Ostatnio zmieniony przez Karolo 2010-08-16, 16:42, w całości zmieniany 2 razy
Mam takie pytanie, jak wygląda rozkład mas w takim samochodzie? Czy taki wóz nadaje się na szybszą i pewną jazdę po zakrętach czy bliżej mu do ciągłego latania bokiem?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach