BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: nokerman
2012-02-05, 19:30
e30 s50b32 drift pies
Autor Wiadomość
rtuber 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
BadBoy



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Skąd: Legnica
Wysłany: 2009-05-17, 10:06   

Mógłbyś wrzucić fotki klatki jak to u Cibie wygląda.

Pozdro i powodzenia w modach
 
 
ROTOR 
Poszukaj zanim napiszesz !!!
vel. Andrzej


Dołączył: 17 Maj 2009
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-05-17, 16:23   

update z pierwszych jazd












mechanizm serwa





i jeszcze mialem na tel. to odrazu wrzuce



sanki pod poduszki skrzyni [metoda mig]




wydech 3" z DP wersja Drift [metoda mig]
_________________
www.fwmotorsport.pl

e36 = 51%
 
 
 
Pietrek 
Inspektor Gadżet



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 07 Cze 2006
Skąd: Czeladź - Piaski
Wysłany: 2009-05-18, 03:52   

co to za wydech ? kto robił ? jakie koszta ? :twisted:
 
 
 
kamil328 
WWW. FELGEN-MAN. PL?



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Maj 2006
Skąd: lublin
Wysłany: 2009-05-18, 08:03   

wydech robi FW Motorsport . Mam jedna puszke nowa nie uzywana do sprzedania za 450 zl zostala mi z projektu.
_________________
GERMAN OLD SCHOOL
www. felgen-man. pl
 
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2009-05-18, 08:31   

tak zajmujemy sie produkcją układów dolotowych oraz wydechowych,
układy wydechowe powstaja zwykle z
-kwasówka metodą tig
lub tytan (tig)

a orurowania intercoolera
-kwasówka lub alu

ceny wydechu do 6 cylindrowej bmw klasyczny na 2x rura cały z kwasówki zaczyna sie od 1900zł
tytan od 3500zł


tu jak pisałem miało nie byc niepotrzebnych wydatków a właściciel stwierdził ze chce zaoszczedzic dlatego wybrał metode mig
_________________
FWmotorSport -nowa strona
Ostatnio zmieniony przez daniel325 2009-05-18, 08:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Mauser 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Maj 2006
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2009-05-19, 20:11   

W projekcie chodziło m.in. o prowadzenie się samochodu po przesunięciu silnika maksymalnie do tyłu. Zatem, jak się zachowuje ( w porównaniu ze "standardowym" ułożeniem motoru) ?
_________________
Części do BMW E46 & E90 E91
tel.: 508 129 719
 
 
 
Grzesiek2290 
fck vanos!



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 01 Wrz 2008
Skąd: B-stok
Wysłany: 2009-05-19, 21:35   

A pojedyncza rura nie ma negatywnego jakiegoś wpływu na te całe zjawiska falowe i resztę zjawisk w ukł. wydechowym?
_________________
 
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2009-05-19, 22:20   

Mauser napisał/a:
W projekcie chodziło m.in. o prowadzenie się samochodu po przesunięciu silnika maksymalnie do tyłu. Zatem, jak się zachowuje ( w porównaniu ze "standardowym" ułożeniem motoru) ?


tak jak piszesz w projekcie chodziło głownie o to by auto prowadziło się inaczej, cały czas podchodziłem do pomysłu właściciela z pewnym dystansem jednak po pierwszych testach jestem w szoku :shock: ponieważ wydaje mi się że prowadzi się pewniej niż moja była e46 czego w ogóle bym się nie spodziewał , ale ostateczny test bedzie na torze i dopiero po tym bedę mógł powiedzieć cos więcej narazie jestem mocno pozytywnie zaskoczony, jeżeli cofnięcie silnika o 20 cm dało taki efekt jestem ciekawy czy cofanie go dalej może coś jeszcze poprawić (niedługo będziemy mógł sie przekonać ponieważ tym razem cofamy silnik w e36 w taki sposób że cały jest za przednia osią a spora część znajduje sie w kabinie,) wiecej o prowadzeniu sie powiem po weekendzie na dzien dzisiejszy -jeżeli komuś nie szkoda auta a bardziej od oryginalnego wygladu zalezu mu na prowadzeniu sie w ekstremalnych sytuacjach to chyba trzeba ciąć ;)
_________________
FWmotorSport -nowa strona
 
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2009-05-19, 22:40   

Grzesiek2290 napisał/a:
A pojedyncza rura nie ma negatywnego jakiegoś wpływu na te całe zjawiska falowe i resztę zjawisk w ukł. wydechowym?


im bardziej zagłębisz się w teorię budowy idealnego ukł. wydechowego tym więcej pojawia się nonsensów :| , licząc sumiennie według wzoru uk. wydechowy, często okazuje sie , że idealnym rozwiazaniem bedzie taka i taka srednica a idealna długość układu to 1,5metra za autem -czyli nonsens, zagłębiając się w dłuższą dywagację np z Grabowskim przyznaje że w tej dziedzinie 60-70 procent skucesu to obliczenia a reszta tak naprawdę to doświadczenie.


cięzko też dywagować co do wyższości układu 1 rura czy 2 bo np. w mpowerach dtm stosowano jedno i drugie to samo robi bmw np w e36 z silnikiem 2,8 są 2 rury a w z3 z tym samym silnikiem jest juz tylko jedna a parametry silnika są identycze, kluczowa jest średnica!




_________________
FWmotorSport -nowa strona
Ostatnio zmieniony przez daniel325 2009-06-04, 00:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Robsy-M-Technic 
S3.46 :)



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-06-05, 13:13   

Szkoda, że przednia dokładka została zniszczona... Bo niezły rarytas mieć pakiet Hartge :wink:
Felga sztos :spoko:
 
 
 
kamil.k 
złota ronczka



Pomógł: 29 razy
Dołączył: 09 Gru 2005
Skąd: piotrków trybunalski
Wysłany: 2009-06-05, 21:03   

daniel325 napisał/a:
Grzesiek2290 napisał/a:
A pojedyncza rura nie ma negatywnego jakiegoś wpływu na te całe zjawiska falowe i resztę zjawisk w ukł. wydechowym?


im bardziej zagłębisz się w teorię budowy idealnego ukł. wydechowego tym więcej pojawia się nonsensów :| , licząc sumiennie według wzoru uk. wydechowy, często okazuje sie , że idealnym rozwiazaniem bedzie taka i taka srednica a idealna długość układu to 1,5metra za autem -czyli nonsens, zagłębiając się w dłuższą dywagację np z Grabowskim przyznaje że w tej dziedzinie 60-70 procent skucesu to obliczenia a reszta tak naprawdę to doświadczenie.


cięzko też dywagować co do wyższości układu 1 rura czy 2 bo np. w mpowerach dtm stosowano jedno i drugie to samo robi bmw np w e36 z silnikiem 2,8 są 2 rury a w z3 z tym samym silnikiem jest juz tylko jedna a parametry silnika są identycze, kluczowa jest średnica!


średnica jest kluczowa tak chyba bardziej pośrendio.najwążniejsza jest pojemnosc ukladu a srednica i długosc pozwalaja nam zmiescic uklad wydechowy w aucie . 1.5m może faktycznie byłby optymalny jesli chodzi o moc itd. ale jest zbyt krótki żeby wyciszyc wydech

co do wydechu w e36 a z3 z takim samym silnikiem to najwidoczniej e36 miało podwójny bo było na to miejsce a w z3 juz by sie nie zmiescil


wydaje mi sie że pojedyncze rura o wiekszej srednicy bedzie lzejsza niz podwójny wydech i bys może to było decydujaca zaleta stosowania w dtm pojedynczego wydechu

te dokladka z tyłu i lotka to lipa jakas :D
_________________
Jak Ci powiedzą ze lejesz wode to powiedz ze temat jest jak rzeka

sprzedam częsci silnikowe 320i/323i
 
 
 
madcar 



Dołączył: 22 Maj 2005
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-06-05, 22:09   

kamil.k napisał/a:



średnica jest kluczowa tak chyba bardziej pośrendio.najwążniejsza jest pojemnosc ukladu a srednica i długosc pozwalaja nam zmiescic uklad wydechowy w aucie . 1.5m może faktycznie byłby optymalny jesli chodzi o moc itd. ale jest zbyt krótki żeby wyciszyc wydech


1,5 metra...ale za autem...a nie 1,5 metra caly uklad :mg:

kiedys liczylismy z kumplem idealny uklad do CC 1,2 16V...i wyszlo cos ok 6 metra caly uklad...czyli ok 2 x cale autko...cyli uklad zaczyna sie przy silniku...idzie na koniec auta...i wraca...a koncowka jest tam gdzie silnik...chyba zeby puscic wydech jakims slalomem na koniec auta :lol:
_________________
www.dt-motorsport.com.pl

byl sobie e21 320 `79...
a jest e30 323i `84 i jeszcze PF126p 600ccm `77
no i jeszcze jest e21 320 w trakcie "renowacji" :P
 
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2009-06-06, 01:09   

kamil.k napisał/a:
średnica jest kluczowa tak chyba bardziej pośrendio.najwążniejsza jest pojemnosc ukladu a srednica i długosc pozwalaja nam zmiescic uklad wydechowy w aucie

oczywiście zgadzam sie w 100% nie mniej jednak jeżeli wiesz że wydech zaczyna sie przy silniku a musi skonczyć się na zderzaku (a w 99procentach tak jest) to jedynym parametrem którym mozna manipulować jest właśnie średnica -dlatego napisałem że jest to wartość kluczowa

kamil.k napisał/a:
wydaje mi sie że pojedyncze rura o wiekszej srednicy bedzie lzejsza niz podwójny wydech i bys może to było decydujaca zaleta stosowania w dtm pojedynczego wydechu


napewno jest lżejszy jednak jeżeli powodował by straty w mocy nie sadze by waga uzasadniała jego stosowanie(rozważanie dotyczyło strat mocy wydechx2 lub x1 rura) pozd
_________________
FWmotorSport -nowa strona
Ostatnio zmieniony przez daniel325 2009-06-06, 01:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2009-06-06, 01:11   

kamil.k napisał/a:
1.5m może faktycznie byłby optymalny jesli chodzi o moc itd. ale jest zbyt krótki żeby wyciszyc wydech


kolega madcar juz wszytko wyjaśnił
_________________
FWmotorSport -nowa strona
 
 
 
LUKAS 
Klubowicz



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Mar 2004
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2009-06-06, 07:57   

Panowie Panowie zrobiliscie w temacie kolegi pogawędke o wydechach zamiast zalozyc nowy temat ... :?


Ciekawy projekt, zapraszam właściciela na tor, jestem bardzo ciekaw jak wypadnie porownanie czasowe z innymi podobnymi autami, ale z konwencjonalnie zamontowanymi silnikami.

PZDR!! ;)
_________________
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... :twisted:

powered by LUKAS Performance

325i E30 Coupe mit 60% Sperre

powered by LUKAS Performance - Biała ;) => RennWagen Project
330CiA E46 - Niebieska => Auto po bułki ;)
 
 
 
Enzo 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2006
Skąd: Nysa
Wysłany: 2009-06-06, 09:10   

Lukas ale to drift proejct, znajac zycie na e-szperze, wiec na pewn odobrych czasow nie zrobi :wink:
_________________
 
 
 
eMbor 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 06 Cze 2009
Skąd: FNS
Wysłany: 2009-06-06, 21:54   

jak tam z podsterownością auta, jak z wyjeżdżaniem z łuku przy przyspieszaniu?
ma być do driftu - więc czy przy tym rozkładzie mas da się wyślizgnąć z dohamowania motorem?
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2009-06-07, 12:33   

eMbor napisał/a:
ma być do driftu - więc czy przy tym rozkładzie mas da się wyślizgnąć z dohamowania motorem?

nie ma z tym najmniejszego problemu, jednak ile w tym zasługi cofniętego silnika i rozkładu masy a ile geometrii to już inna sprawa

właściciel twierdzi że to głownie zasługa cofnietego silnika (ale ja tu jestem tylko od wkładania motoru)
_________________
FWmotorSport -nowa strona
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 17