BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: nokerman
2012-02-05, 19:30
e30 s50b32 drift pies
Autor Wiadomość
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2009-03-27, 21:51   e30 s50b32 drift pies

witam kilka dni temu trafiła do nas e30 (wąska lampa nawet w ładnym stanie) 2,5 M20
właściciel postawił wymagania :
-chce s50b32 z oryginalna miską wraz z pompą z systemem przelewowym(obawiał się problemów ze smarowaniem w długich zakrętach )
-oryginalne barany
-oryginalny kolektor ssący
-silnik musi byc cofniety o minimum 15-20 centymetrów w stronę kabiny (ma to zmienić charakterystykę prowadzenia się) sam jestem ciekawy jak to auto wypadnie w porównaniu z moja byłą e30 s50b32 z klasycznym ustawieniem motoru
-poprawiony mkowski układ chłodzenia
-klatkę z przestrzałami do kielichów , połaczona ze słupkami
-być może stanowisko kierowcy cofnięte do tyłu
ma być solidnie ale bez niepotrzebnych wydatków nie ma mowy o lanserskich felgach,mega glebie, nowym lakierze ( a szkoda;))

tyle zapamietałem za niedorobienie reszty oberwę za kilka dni;) (a i przypomniało mi się wytyczne mają być realizowane w 100% za wszelka cenę :( )
m20 sprzedany


dopasowywanie s50








wczoraj i dziś -klatka
wspawywanie wzmocnień kielichów i podłogi (wszystko surowe szczotkowane bedzie w poniedziałek ;) )


podłoga pierwsza płuta 20x20 potem 10x10 i rura




gięcie klatki





dziś częściowo pospawaliśmy




w poniedziałek jeszcze kilka kilka przestrzałów kielichów przód i tył wzmocnienia słupków czyszczenie i mazanie

na prośbę właściciela na tyle ile pozwoli mi czas bedę aktualizował temat
pozdrawiam
_________________
FWmotorSport -nowa strona
Ostatnio zmieniony przez nokerman 2012-02-05, 15:57, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
dzidziusbmw 
Mgr. Kombinator



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Maj 2008
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2009-03-27, 21:59   

szykuje sie ciekawy sprzecik :)
_________________
BMW (E30) & MOTORSPORT
M50 stroker 3,0L power N/A...

Waska & ... :)
 
 
 
TheKowal 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sty 2009
Skąd: Tczew
Wysłany: 2009-03-27, 22:14   

Wy tak lubicie rozbierać do naga ;)
Pewnie będzie zapieprzał,żeby brzydko nie powiedzieć na szybką jazdę :)
_________________
http://www.myspace.com/kowalskipiotr
 
 
kamil328 
WWW. FELGEN-MAN. PL?



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Maj 2006
Skąd: lublin
Wysłany: 2009-03-27, 22:20   

narazie to kupa zlomu i spawow!!! :D
_________________
GERMAN OLD SCHOOL
www. felgen-man. pl
 
 
 
Enzo 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2006
Skąd: Nysa
Wysłany: 2009-03-27, 22:28   

Projekt oczywiscie kozak, czekam na wiecej :wink:
_________________
 
 
 
Łukasz 
Samotny Nawigator



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 26 Sie 2004
Skąd: W-wa
Wysłany: 2009-03-27, 22:28   

jaki budżet?
_________________
Weteran
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-03-27, 22:47   

Łukasz napisał/a:
jaki budżet?


hehe ciekawe pytanie ;)

co do projektu to niezly kozak sie szykuje,chodz nie jestem zwolennikiem ciecia grodzi ;)
w kazdym badz razie obligujemy Cie jak i wlasciciel do czestych updatow ;)
:spoko:
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2009-03-27, 23:42   

co do cięcia grodzi początkowo odradzałęm stanowczo to rozwiązanie ale nie udało mi się przekonać właściciela i teraz się ciesze bo bedzie można zobaczyć czy i jak dużo to zmieni w prowadzeniu sie auta
co do budżetu o jaki pytacie jeżeli całościowy to nie mam pojęcia (dużo pochłoną duperały takie jak fotel, pasy hebel itditd
_________________
FWmotorSport -nowa strona
 
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2009-03-29, 01:32   

_________________
FWmotorSport -nowa strona
 
 
 
sowin19 
sowa



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2009-03-29, 01:43   

Dość głęboko :) Ciekaw jestem jaka różnica będzie między "serią" a "tą rzeźbą" :?: :)
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-03-29, 09:07   

no widze ze bardzo gleboko to siedzi
zmiesci sie tam wogole jeszcze dmuchawa? ;)
wiecej fotek prosimy ;)
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
woytek13 



Dołączył: 25 Gru 2006
Skąd: Fajsławice
Wysłany: 2009-03-29, 10:24   

Można spytać czy to lokalne autko będzie? Ktoś z "naszych" okolic? Ale łądnie się silniczek wpasował, bardzo ładnie. Powodzonka w dalszych pracach :)
_________________
Potrzebujesz fajnych zdjęć? Chcesz sprzedać auto na allegro i potrzebujesz fajnej aukcji? Wesele? Chrzest? Albo sesja ukochanej teściowej? Chętnie pomogę! Nie boje się żadnego pomysłu! http://wojciechkulbaka.ownlog.com
 
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2009-03-29, 11:09   

tak to auto akurat z lublina jest, silnik poszedł za seryiny nawiew wiec ori nie weidzie będzie inny
_________________
FWmotorSport -nowa strona
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-03-29, 14:25   

daniel325 napisał/a:
tak to auto akurat z lublina jest, silnik poszedł za seryiny nawiew wiec ori nie weidzie będzie inny


gruby projekt nie ma co!
skoro ma buyc tez ori ssacy, serwo powedruje na przod? z V8 bedzie? - to chyba najelpszy wybor
zawieszenie seryjne bedzie i heble? chyba nie da to rady!
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
Jancza 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Cze 2008
Skąd: Piła
Wysłany: 2009-03-29, 15:08   

ciekawy projekt sie szykuje :) powodzenia i czekamy na foty :mg:
_________________
Tak robilem swoja E30
http://beemka-klub.com/forum/viewtopic.php?t=35110
...jeszcze nie skonczylem ;-)
 
 
Enzo 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2006
Skąd: Nysa
Wysłany: 2009-03-29, 15:41   

W sumie do driftu to hebli nie musi zmieniac.
Zawiecha by sie przydala jakas pozadna.
Projekt pzrekozacki, nasttepny silnik chyba tez tak tzreba bedzie u mnie cofnac.

U mnie sie silnik jest cofniety tylko o kilka cm, a dalo to dosc znaczna roznice w prowadzeniu :)
_________________
 
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2009-03-29, 15:43   

slawo napisał/a:
daniel325 napisał/a:
tak to auto akurat z lublina jest, silnik poszedł za seryiny nawiew wiec ori nie weidzie będzie inny


gruby projekt nie ma co!
skoro ma buyc tez ori ssacy, serwo powedruje na przod? z V8 bedzie? - to chyba najelpszy wybor
zawieszenie seryjne bedzie i heble? chyba nie da to rady!



sorwo bedzie ale jakieś małe z przodu, właściciel twierdzi że do driftu nic więcej nie będzie mu potrzebne i pewnie tak jest
_________________
FWmotorSport -nowa strona
 
 
 
ChriS 
Miłośnik literki M



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 28 Cze 2004
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2009-03-29, 15:51   

Nie samym driftem człowiek żyje :wink:
Fajnie byłoby pojechać z tak ustawionym mocnym silnikiem po jakimś torze ,chociażby Kielcach.Ciekawe jak wielka byłaby różnica w prowadzeniu w porównaniu do normalnego ustawienia silnika.

No ale tak jak napisałeś,klient nasz pan...
_________________
Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2009-03-29, 17:17   

no niestety moim zdaniem nie da się zrobić auta idealnego do driftu a zarazem tak samo sprawdzajacego sie na torze
_________________
FWmotorSport -nowa strona
 
 
 
Enzo 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2006
Skąd: Nysa
Wysłany: 2009-03-29, 17:40   

daniel325 napisał/a:
no niestety moim zdaniem nie da się zrobić auta idealnego do driftu a zarazem tak samo sprawdzajacego sie na torze


I tu jest w 100% racja :)
_________________
 
 
 
Robertoe30 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Dołączył: 01 Kwi 2009
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-04-01, 17:48   

Strzałka Drifters

Daniello bierz się do roboty :) oponki nagromadzone przez zimę mi sparcieją

a jest ich trochę...
 
 
 
valdi80 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Skąd: Topolany
Wysłany: 2009-04-02, 19:56   

Daniel działaj, bo mnie jakieś Q7 4.2 TDI killuje... Honda stała w miejscu, moja siódema nie podoła, Huberta 850i też dostanie... Liczę na E30 :)
Ostatnio zmieniony przez valdi80 2009-04-02, 20:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2009-05-17, 00:05   

dawno mnie tu nie było a trzeba zamknąć temat, podsumowując włożenie silnika do e30 umieszczając go częściowo w kabine, to zadanie wymagające dużo pracy i przeróbek :( . Auto jeździ więc jest to temat do ogarnięci (przy kolejnych przeróbkach tego typu będzie łatwiej), czas by właściciel ocenił prowadzenie auta i wystawił werdykt sensowności przeróbki, mam nadzieję że było warto!


zgodnie z założeniami zamontowaliśmy:
-silnik wraz z oryginalna miską i pompą
- oryginalne barany(owinięte bandażem) i kolektor ssący
-silnik cofnięty o 20 centymetrów(oś auta wypada pomiędzy 1 a 2 cylindrem ,już boję się e36 w której silnik ma być cofnięty całkiem za przednią oś :/ )
-chłodnica z m5 e39 cofnięta do tyłu (częściowo by wrazie potrzeby można było zamontować wisco )
-chłodnica oleju przeniesiona na górę
-klatkę z przestrzałami do kielichów , połączona ze słupkami
-hydrauliczny ręczny
-homologowane pasy i kubełek
-wydech z kwasówki na jednym końcowym tłumiku
-wyłącznik prądu

jest późno wiec resztę aktualniejszych fotek dam potem






_________________
FWmotorSport -nowa strona
 
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2009-05-17, 09:27   

przeprowadziłem krótka jazdę testową w celu usunięcia ewentualnych usterek i co ciekawe rekaw mimo stosunkowo krótkiej dźwigni spina nawet fajnie (obstawiałem inaczej-wilwood robi robote) e30 z tym silnikiem i dyferencjałem o przełożeniu 4.10 nawet mozliwie przyśpiesza
_________________
FWmotorSport -nowa strona
Ostatnio zmieniony przez daniel325 2009-05-17, 09:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-05-17, 09:56   

niezle ten silnik jest cofniety, przestrzen mieszy piecem a chlodnica wydaje sie ogromna
az taka roznica w prowadzeniu jest odczuwalana przy tak cofnietym piecu?
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 17