Drodzy klubowicze i forumowicze. Chce wam przedstawic moja wydumke ktora zrobilem w 8 dni sam. Mianowicie po paru dniowym melanzu "po weselnym" powiedzialem sobie ze musze zrobic swoje na 15go czerwca(1/4 mili w rzeszowie).
Wiec popatrzylem za garaze a tam stoi pomarancza na kolkach.
Wtargalem ja do M-GARAGE paleciakiem(ciezko bylo) i postawilem na kobylkach
Nastepnie zabralem sie za zawias . Wypiaskowalem belki i odmalowalem epoksydem.
Nastepnie wszystko zlozylem na poliuretanch polskiego pochodzenia dokaldajac jeszcze gwint k-sport-a. Oczywiscie piasty 5x120. Hamulce przod od m3 e36 ,tyl tarcze lite.
Zawias juz na aucie.
Nasterpnie pierwsza przymiarka
Po wstepnych przymiarkach silnik poszedl do mycia przed ostatecznym wlozeniem
Komora zostala pozbawiona zbednych mocowan i zapodkladowana(na lakier nie bylo czasu)
Silnik w budzie juz ostatecznie.
Po gimnastyce z osprzetem auto zaczalem skladac
Jak jus wszystko bylo mniej wiecej zlozone to trzeba bylo czyms zalac silnik
Auto po pierszej jezdzie (po podworku)
Efekt koncowy .Wiem ze nie jest idealnie ale czas mnie poganial i nie mialem wszystkich czesci ktore poprostu nie doszly.
P.s. prosze sie nei smiac ze zbiorniczka plynu .
Gdy wszystkio zaczelo dzialac jak nalezy auto zosalo umyte po 4 miesiecznym postoju.
Chce nadmienic ze w tym sezonie auto nie bedzie przechodzilo zadnych zmian stylistycznych. Mam plan zeby pomalowac alpinwaiss 3 ale pomarancz zaczyna mi sie coraz bardziej podobac
Jeszcze miejsce pracy
Podsumowujac. Auto ma sluzyc tylko i wylacznie do zabawy( 1/4 , drift , itd)
Zalozenie bylo : jak najmniejsza masa i jak najwieksza moc.
Auto oczywiscie nie jest jeszcze skonczone dojdzie pare dupereli ktore maja jeszcze troszke podniejsc osiagi tego auta.
chociaz narazie najwiekszym problemem jest trakcja.
obecnie auto pojechalo 13,2 na 1/4 w rzeszowie przy ruszaniau z 1,5 tys obrotow i paleniem kapcia przez pierwszy i drugi bieg.
Wszystkie nowosci bede uaktualnial.
Jak sie podoba
_________________
Ostatnio zmieniony przez nokerman 2012-02-05, 16:06, w całości zmieniany 2 razy
Pomógł: 7 razy Dołączył: 28 Cze 2004 Skąd: Chojnice
Wysłany: 2008-06-22, 14:46
Duże gratki
Wąska lampa z mocnym silnikiem
Takie malutkie serwo,a jak to się przekłada na hamowanie? Kolektora dolotowego rozumiem nie ruszałeś,bo podobno to newralgiczne miejsce przy wkładaniu S50 do e30.
_________________ Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
gratuluje gratuluje! mimo 8 (dni respekt )ale chyba zapomniałeś że i tak przegrałeś skrzynke browaru, żeby uprzedzić pytanie ja pamietam o wpisowym za które ci jeszcze nie oddałem, co do airboxu w tym tygodniu obiecuje że złoże i go dostaniesz, ważyłeś już swoją?
życze powodzenia w dalszych zmaganiach z autem i w rozkręcaniu warsztatu
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2008-06-22, 21:05
Lesiek auto oryginalnie to 320 . na allgro bylo . niestety satn z opisu i faktyczny nie zgadzal sie ani troche .chyba tylko to ze byla nie bita.
Chris , serwo daje rade juz przetestowane. kolektore sie zmiescil.
Reso , zawias skrecony na soft i nie jest zle.
Danielu, te wpisowe to na skrzynke browara ktora przegralem , na kolektro czekam z niecierpliwoscia od FW motorsport. auta nie wazylem . zrobie to pewnie w tym tygodniu.
Pomógł: 8 razy Dołączył: 01 Kwi 2004 Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2008-06-28, 08:09
Pięęękna sprawa! Według mnie kolor jest świetny!
O silniku nic nawet nie powiem, podobnie jak o zawiasie i felunku!
Nie mogę zaglądać do Twojego tematu bo mi psychika wysiada
Pozdrawiam
Sosen
_________________ Liczba dachowań - 2
Liczba zniszczonych opon - 464
Łukasz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach