Witam.
Zamieszczam zdj mojego bmw po zmianie silnika
Rok produkcji 1988, Wyposazenie: elektryczne szyby, abs, wspomaganie, szyberdach, centralny zamek, elektryczna antena.
Oraz: szpera, kierownica momo i galka zmiany biegow, zawieszenie przod: bilstein b8 i sprezyny alpine, tył: bilstein b8, sprezyny alpine, 3 dodatkowe zegary: cis.oleju, ladowanie, temp.oleju, rozporka przod ac schnizer, schift przy zmianie biegow, silnik od miesiaca m52 2.8l rok 97, wydech g-power ze stali szlachetnej, fotele kubelkowe recaro.
Stan techniczny idealny.
Ostatnio zmieniony przez center 2007-06-01, 23:06, w całości zmieniany 7 razy
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Sie 2005 Skąd: Warszawa/Piaseczno
Wysłany: 2006-06-12, 23:56
Jak dla mnie reszty auta nie musisz pokazywać,widok z pod maski mnie wystarczająco satysfakcjonuje .Powiedz tylko jak to jeździ i czy jest ciezkie do opanowania i najwazniejsze, czy zabawa była warta swieczki, bo koszta juz są tu dość znaczne 8)
fotekl z zewnatrz chwilowo nie mam aparat nie robi
kolor royalblau metalic
felgi 15 cali z rantem 3cm
oj ciezko opanowac
jazda tylko na suchym inaczej non stop bok
idzie b.dobrze
duchPW [Usunięty]
Wysłany: 2006-06-13, 00:30
kiedyś widziałem to autko jak jeszcze miało pod maską "zwykłe" m20b25 - ot "zwykła" E30-tka w dobrej kondycji - teraz to prawziwy cichociemniak
jak dla mnie bomba - opisz trochę co sprawiło największe trudności przy włożeniu tego silniczka
BTW - taki silnik nie jest przecież super ciężki, więc powinno się prowadzić lepiej niż np. M30 ... ale sam napisz
prowadzi sie bardzo dobrze
silnik m52 mniej wazy niz m20 2.5l
o ok 1kg
m30 wazy wiecej niz m20 o ok 16kg
raczej nic nie sprawilo trudnosci byly drobne komplikacje w toku pracy ale zostaly szybko rozwiazane
no ja juz zachwycałem sie nad Twoim autem wczesniej; kozak na max daj wiecej fotek calego auta bo sam jestem ciekaw jak prezentuje sie w calej okazlaosci. no i oczywiscie czekam na wizyte w Toruniu
zawsze mowilem ze silnika m50 wyglada jakby byl seryjnie pod maska bmw e30 ... wszystko pieknie spasowane, piekielna moc i szpera .... TAKZE CZEKAM NA FOTKI Z ZEWNATRZ
Pomógł: 7 razy Dołączył: 28 Cze 2004 Skąd: Chojnice
Wysłany: 2006-06-13, 21:59
Gratuluję!
Lepiej się odpowietrza układ chłodzenia ze zbiorniczkiem i chłodnicą od e30? Stożek,bo puszka filtra powietrza się nie mieściła?
Przydałaby się jakaś osłona na wisko-byłoby bardziej profi
_________________ Żonę możesz mieć tylko jedną,a beemek ile chcesz...
ok 6 sek do 100km raczej lekki minus
lepiej jedzie niz e36 m3 3l
[ Dodano: 2006-06-13, 22:03 ]
stozek jest dobrze osloniety do samego dolu do podluznicy obudowany
oslony do e30 nie ma na te chlodnice to chlodnica od 2.4 td tam nie wystepuje oslona
wiatrak jest tak blisko ze bmw nie przewidzialo oslony
takze tu jest zbyteczne i jest to kak org bo orginalnie tez nie ma oslony przy tej chlodnicy
[ Dodano: 2006-06-13, 22:06 ]
odpowietrza sie bez problemu ,praktycznie sam
na obudowie termostatu (org o e39)na rurce wychodzacej z niej jest sruba odpowietrzajaca,ale nie trzeba jej luzowac odpowietrza sie sam
nie ma problemu
ok 6 sek do 100km raczej lekki minus
lepiej jedzie niz e36 m3 3l
[ Dodano: 2006-06-13, 22:03 ]
stozek jest dobrze osloniety do samego dolu do podluznicy obudowany
oslony do e30 nie ma na te chlodnice to chlodnica od 2.4 td tam nie wystepuje oslona
wiatrak jest tak blisko ze bmw nie przewidzialo oslony
takze tu jest zbyteczne i jest to kak org bo orginalnie tez nie ma oslony przy tej chlodnicy
[ Dodano: 2006-06-13, 22:06 ]
odpowietrza sie bez problemu ,praktycznie sam
na obudowie termostatu (org o e39)na rurce wychodzacej z niej jest sruba odpowietrzajaca,ale nie trzeba jej luzowac odpowietrza sie sam
nie ma problemu
Ładnie i profi zrobione, ale z osiągami to pojechałes po bandzie -6 sek do paki i lepiej niż 3.0 m3 e36 Bądźmy realistami. ( z M3 e36 to już dałeś ognia)
Alpina B6 -210 KM -270 Nm - 7.4 do paki
Alpnina B6 3.5 S - 254 KM, 320 Nm - 6.6 do paki
Hartge H27 - 220 KM - 7 sekund
M3 E30 -200KM- 7.1 do paki
Alpina C2 2.7 -7.3
Schnitzer S3 - 7.5
E30 320 is - 7.5
Zejdźmy na ziemię.
Żeby mieć 6 sekund do paki to ho, ho......
Ale bardzo fajny projekt z nieciężkim silnixczkiem.
gratki
moim zdaniem to bez problemu może miec średnie 6s czyli powiedzmy jakies 6,3-6,5s do 100km/h
Ma moc kele 200KM ... silnik ma lezejszy od m20 ... 3-jka e36 ma na tym motorze 7,3s do 100 km/h ...
dodajmy do tego szpere i podejrzewam ze jeszcze pare rozwiazań ... ktore pewnie sa tam ukryte ... moim zdaniem bez problemu moze zejsc do 6,5s i bedzie chodzic lepiej niz Alpina B6 ... po za tym jak prosty w chipie jest ten silnik nie trzeba mowic ...
jest pare modyfikacji
jest troszke wiecej niz 200km
i moment wiekszy niz 280nm
auto wazy cale 1210kg
np e36 z tym silnikem prawie 1400kg
jest ok 200kg roznicy a e36 przyspiesza w 7.3sek
dla porownania e39 4.4l ktore ma 6.2 do 100 tez przegrywa
e36 m3 3l maja 6sek do 100 tez przegrywa
np w warszawie podjedz do znajomych do krs maja e30 z silnikiem 3l m54 230km i 310nm tak maja dane i to auto robi m3 e36 3.2l i to wyraznie
to a nowej generacji silniki a kolega wyzej porownywal jakies stare silnik
nie mowie ze do :cenzura:
w soich latach byly rewelacja
m52 lub m54 to inna bajka
inna praca
inaczej sie wkreca itp
silnik lekki
latwe modyfikacje i robisz ok 230km
np m54 ma te sama moc moment a dolozyli tylko wanos i przyspieszenie do 100km spadslo o 0.5 sek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach