BEEMKA - KLUB Strona Główna BEEMKA - KLUB

HomeHome  PortalPortal  KontaktKontakt  RegulaminRegulamin  Mapa GoogleMapa Google  AssistanceAssistance
KlubowiczeKlubowicze  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: nokerman
2012-02-05, 19:30
z3 kompresor + nitro
Autor Wiadomość
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2009-11-04, 00:21   z3 kompresor + nitro

Plan był taki -na auto nie ma dużego budżetu + 99%własnej roboty więc silnik traktuję testowo eksperymentalnie a cała reszta robiona ma być tylko raz, po długich przemyśleniach wpadam na ciekawą z3 coupe z mobile.de kolor czarny


_NAPĘD + PRZENIESIENIE
Za rozpędzanie auta odpowiedzialny będzie silnik pochodzący z m3 e36 jednostka o oznaczeni s50b30, głowica jednostki została praktycznie oryginalna,uszczelka głowicy oryginał, blok został poddany delikatnemu rozwiertowi na 86,3, własnego pomysłu są pierścienie i krótsze o 3mm korbowody, sercem układu smarowanie jest 2 sekcyjna pompa olejowa z systemem przelewowym, seryjne barany zostały zastapione przerobionymi kolektorami o większym (5mm) przekroju, kolektor sączy(tu są możliwe 2 opcje 1.kolektor aluminiowy z wbudowanym rdzeniem wodnym -gotowy 2.oryginalny kolektor z wbudowaną kierownicą powietrza -gotowy+ic PP)
+nitro NX
+wasny kit opart na kompresorze VORTECH v2
Za przeniesienie napędu odpowiada sprzęgło z silnika m30 o wzmocnionym przez nas zacisku, koło jednomasowe z m5 e28 oraz oryginalna 5 biegowa przekładnia z m3 e36, przeservisowany dyferencjał pochodzi z z3m ma wbudowaną chłodniczkę PP.
_ZAWIESZENIE +UKŁAD KIEROWNICZY
Auto posiada zawieszenie BILSTEIN b16, przednie wahacze z m3, zwrotnice z krótszym ramieniem mocującym końcówkę drążka kierowniczego, górne mocowania amortyzatorów m3 e36. Tylne zawieszeni pochodzi w całości z Z3M
_HAMULCE +KOŁA
Zatrzymać auto będzie można dzięki przednim 4tłoczkowym hamulcom w całości zaadaptowanym z MASERATI 340mm oraz tylnym pochodzącym z Z3M 312mm
Z3 toczyć będzie się na 18calowych felgach ETABETA z rantem ze stali kwasoodporne o średnicy 9 i 11 cali
zaraz po sprowadzeniu



dawca


serce w oryginale 150tyskm.



mimo małego przebiegu silnik był w średniej kondycji




hardcorowe honowanie


wegetacja










powoli silnik się składa, zamontowane zostały zimniejsze świece zapłonowe


w silniku została zamontowana pompa 2 sekcyjna
z systemem przelewowym


testujemy dalej oryginalne barany zostały usunięte ich miejsce zajęły przerobione kolektory o większej średnicy i innym przegięciu


zostały owinięte bandażem termoizolacyjnym


mocowanie kompresora






rozpoczynam budowę kolektora ssącego










kolektor skończony skończony (ale testowany będzie też inny z klasycznym ic)


wzmocniliśmy docisk ale chyba przesadziłem + jednomas 7kg z m5 i 240mm tarcza z tłumikami


żona powiedziała że auto z chłodnicą oleju na wierzchu wygląda jak szczerbate więc niech juz tak zostanie ;)




wydech







nowa felga wystaje 6cm - została zaadaptowana upchana(nie ma dla nas rzeczy niemożliwych ;) ) i pomalowana


po malowaniu





hamulce zaadoptowane zostały z Maserati amg nie chciało się zmieścić w skręcaną felgę


zawieszenie BILSTEIN B16


szpera z chłodniczką







buda w przygotowaniu do malowania



z nowym lakierem


czerwone lampy


wnętrze


_________________
FWmotorSport -nowa strona
Ostatnio zmieniony przez nokerman 2012-02-05, 15:57, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
orzel811 
WYMIATACZ



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Cze 2007
Skąd: gryfino
Wysłany: 2009-11-04, 09:05   

jak dla mnie to troche pokracznie to wygląda, ale szacun mimo tego za robote włożoną
pozdro
_________________
cicho...głośny ryk....mojej duszy...BMW!!!
 
 
 
Michał89 
Poszukaj zanim napiszesz !!!


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Lip 2006
Skąd: Świdnik
Wysłany: 2009-11-04, 09:17   

uuu Danielu auto KOSA 8-) :spoko:
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-11-04, 10:59   

czy bylo juz pierwsze odpalenie?
bo wszyscy chyba na to czekamy ;)
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
Tors 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Wrz 2005
Skąd: Tuchów
Wysłany: 2009-11-04, 21:09   

Daniel jakiej firmy są kubły i jaki to model? O ile to nie tajemnica to chętnie usłyszał bym też cene! Moze być PW. Mocno kibicuje temu projektowi! Czekam na wiecej zdjęć! :D
_________________
Piękne zgermanizowane e21!
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-11-04, 21:15   

to chyba mirco s2, zreszta kiedys daniel to pisal
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2009-11-05, 00:38   

Fotele tak jak piszą chłopaki to mirco skóra troche ponad 800zł skóra ekologiczna około 500zł

Jako że montujemy instalacje podtlenku azotu i chcieliśmy stworzyć w naszym warsztacie punkt tankowania tego gazu a ciągłe wyciąganie wszystkiego z pudełka podczas demonstracji stało się drażniące;) postanowiłem zamontować ją do z3

_________________
FWmotorSport -nowa strona
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-11-05, 00:50   

jaki bedzie strzal?
co do napelniania to ostatnio ktos w wa-wie mial nawet problem z napelnieniem butli bo nawet w vtg mieli suchary ;)
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2009-11-05, 08:50   

co do napełnienia nie ma problemów już wprowadziliśmy ta usługę w tym momencie kilogram gazu to 50zł detal dla klienta (większości oferowanych butli mieści 4 kg)

co do strzału instalacja która posiadam ma 3 możliwości 39KM 115KM i 196KM (wartości strzału w instalacjach nitro są podawane w przyroście na kołach ) czyli 115 na kołach na silniku powinna mieć około 140KM.

W sobotę sprawdzaliśmy z właścicielem e36 323 poprawność montażu :wink: strzał 130koni na silniku to zero w tym hardcoru auto przyśpiesza płynnie bez mega pierdolnięcia jak to opisywano :wink:

po testach zmieniłem zdanie i chyba bedę chciał pójść mocniej niż zamierzałem najwyżej będzie BOOM
_________________
FWmotorSport -nowa strona
Ostatnio zmieniony przez daniel325 2009-11-05, 08:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
biemdablju 
GOOD STYLE FAN



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Skąd: warsaw
Wysłany: 2009-11-05, 18:30   

Daniel

czy nie lepiej by bylo wwiercić sie w kolektor z tymi dyszami pod kątem a nie prostopadle ?? Niby pierdólka, ale na przyklad przy wtrysku gazu jest to bardzo istotne !!


pozdro
_________________
E30 trailer ... http://www.youtube.com/watch?v=SJA_E7gjgQk
******
e30 mix tape classic project short movie -> http://www.youtube.com/watch?v=R_S-SVFCukM
******
old school & german style follower.
 
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2009-11-05, 23:43   

biemdablju napisał/a:
Daniel

czy nie lepiej by bylo wwiercić sie w kolektor z tymi dyszami pod kątem a nie prostopadle ?? Niby pierdólka, ale na przyklad przy wtrysku gazu jest to bardzo istotne !!


pozdro



widzę że nie przyjrzałeś się tym wtryskiwaczom one rozpylają pod kątem 90 stopnia a nie jak klasyczny wtryskiwacz dlatego też prawidłowo zamontowany wtryskiwacz umieszczony jest pionowo, dzięki za troskę POZDRAWIAM
_________________
FWmotorSport -nowa strona
 
 
 
biemdablju 
GOOD STYLE FAN



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Lut 2007
Skąd: warsaw
Wysłany: 2009-11-05, 23:48   

o widzisz... nie zauważylem :)

elegancko, każdy ruch przemyślany :spoko:
żadnej partyzantki :D

pozdro
_________________
E30 trailer ... http://www.youtube.com/watch?v=SJA_E7gjgQk
******
e30 mix tape classic project short movie -> http://www.youtube.com/watch?v=R_S-SVFCukM
******
old school & german style follower.
 
 
 
Tymon 



Dołączył: 26 Lip 2006
Skąd: Śląsk-Mikołów
Wysłany: 2009-11-16, 15:03   

Jak tam Z3 :?: :roll:
_________________
Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-11-24, 23:14   

a to za shit sie nam wpakowal i nie da sie skasowac?
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
GSGREGOR 
Poszukaj zanim napiszesz !!!



Dołączył: 15 Sty 2009
Skąd: STASZÓW
Wysłany: 2009-12-14, 22:47   

łądny projekt , ranty masz z radinoxu w tych felgach ?? ?? gdzies tam wyczytałem
 
 
 
slawo 
Kierownik karuzeli



Pomógł: 46 razy
Dołączył: 03 Lip 2004
Skąd: Wałcz / Londyn
Wysłany: 2009-12-14, 23:08   

a radinoxu nie robil tylko schmidt?
Daniel jakies postepy w projekcie?
_________________

Moja BMW e30 345i power'ed by KKK K27 turbo

- Klubowicz -

GG: 1041
e-mail: slawo@antserwis.pl

e-mail: slawo@beemka-klub.pl

Jest 328i e36 M-TECH, bardzo szybka eta
z 40% 2.93 sperre by Szeszkin Motorsport

oraz piekielnie szybkie e39 M5

 
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2009-12-18, 01:10   

postępy czasu brak, auto niby w jednym kawałku czeka na parę detali i strojenie zobaczymy może po świętach jak sie obrobię zaktualizuje trochę temat

tak ranty są z kwasówki
_________________
FWmotorSport -nowa strona
 
 
 
rifresz 
Driver cosmosschwarz



Dołączył: 04 Sty 2007
Skąd: POZNAŃ
Wysłany: 2010-01-05, 11:06   

Jakie sa koszta plus minus dobrze zamontowanego strzalu?
_________________
SPRZEDAM DOSŁOWNIE WSZYSTKIE CZESCI DO E36 KAŻDA ŚRUBKA

http://beemka-klub.pl/for...p=328261#328261
 
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2010-01-16, 21:56   

.................około 2800
_________________
FWmotorSport -nowa strona
 
 
 
Pawel735 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Sty 2006
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2010-04-03, 22:48   

Co nowego w temacie ?
 
 
 
daniel325 


Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: Świdnik koł. Lublina
Wysłany: 2010-04-14, 23:26   

a sporo nowych decyzji ale niestety nie są to optymistyczne nowiny, po rozstaniu się ze wspólnikiem zapadła decyzja o sprzedaży auta co ułatwiło by zatrzymanie warsztatu, dlatego zdemontowany został kompresor i elementy z nim związane silnik zaś został wymontowany w celu doprężenia :wink: ehhhh (postanowiłem sprzedać auto jako N/A ponieważ pozwoli to znacznie zredukować koszt auta co prawdopodobnie powinno zwiększyć zainteresowanie samochodem) planuję sprzedać auto z silnikiem s50b30 ze zwiększona pojemnością do 3,1 + airbox+ program z odcięciem obrotów przy 8200





http://img687.imageshack.us/i/image00007n.jpg/







aha zmienił się adres strony teraz WWW.fw-motorsport.pl
_________________
FWmotorSport -nowa strona
Ostatnio zmieniony przez daniel325 2010-05-03, 11:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Grucha Jr 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lut 2006
Skąd: Warszawa/Raszyn
Wysłany: 2010-04-15, 07:31   

Szkoda że sprzedajesz :? Było to chyba jedyne Z3 na forum. A na ostatnich fotkach prezentuje się bardzo dobrze :spoko:
_________________
Na razie brak beemy... :-/
 
 
 
--==maly==-- 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 29 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-04-20, 17:02   

Szkoda auta ale będzie następne są ważniejsze sprawy w życiu.
Jeszcze zrealizujesz kiedyś taki projekt.
 
 
 
Pablo325i 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Mar 2007
Skąd: Borken DE / Warszawa
Wysłany: 2010-04-20, 17:34   

No cóż, spełnienia marzeń życzę :spoko:

Szkoda tak pieknego auta, profi projektu, M-power kompresor to juz moim zdaniem szczyt marzen :D
Z gazem to jak zwykle, lepiej nie zakladac bo cos sie zepsuje :wink:
_________________


gg 3777982
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Statystyki - Reklama - Test połączenia - Współpraca - Statut Klubu
Beemka Klub, Internetowy Portal Pasjonatów BMW
Copyright © 2004-2008
Stowarzyszenie Beemka Klub
Kontakt:
zarzad@beemka-klub.pl
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 18