Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2007-02-11, 20:53
Bejka juz cala poskladana. Okazalo sie ze poszla mocno do gory na zawieszce od m3.
Chcialem zrobic testy na g techu ale nie da rady na oponach 215. trzeba ruchac z 1,5 tys obr zeby jakos w miare ruszyc . do 96 wyszlo raz 5,6 s a srednio to ok 5.8s a na 1/4 wychodzilo 14s wiec kiszka .
_________________
Ostatnio zmieniony przez luk325 2007-03-05, 19:41, w całości zmieniany 1 raz
Bejka juz cala poskladana. Okazalo sie ze poszla mocno do gory na zawieszcze od m3.
Chcialem zrobic testy na g techu ale nie da rady na oponach 215. trzeba ruchac z 1,5 tys obr zeby jakos w miare ruszyc . do 96 wyszlo raz 5,6 s a srednio to ok 5.8s a na 1/4 wychodzilo 14s wiec kiszka .
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Sie 2005 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2007-02-11, 23:38
Zapodaj semi slicka, a polecam nawet dzisiaj jak jest mróz i wilgotno dobrze trzyma guma
lepiej niż zwykłe opony, chyba że kałuże ale kto szaleje po jeziorach.... Pomimo że jest mgławo auto się tak klei że aż nadwozie się wygina.
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Mar 2004 Skąd: Warszawa Skorosze
Wysłany: 2007-02-13, 01:30
wielkie joł ... gratuluje stworzenia idealnego stymulatora ślinotoku i tików nerwowych karku.
Życzę bezawaryjnej eksploatacji oraz aby nigdy nie zdarzyło się wygiąć blachy i zawartości.
Pozdro
WKLEJCIE JAKIEŚ FILMY DO @#!$%^$ @^!^#!& ... WSZYSTKO JEDNO JAKIE ... BYLE BY POKAZYWAŁY JAK TO BRZMI I SIĘ ODPYCHA K@%#$%*
_________________
This post was sponsored by letter ///M like Maciek
super czytalem juz u nas na pswu ze masz taki motorek i wreszcie sie zmobilizowalem i poszukalem zdjec naprawde respekt , jeszcze taki maly OT
moglbys mi na pow skrobnac co miales podlubane w m50 wczesniej ze jezdzilo Ci na 14,7XX ?:> z gory dzieki
_________________ KUPIE E30 DO DRAGU/DRIFTU!!!
SPRZEDAM GRATY Z MOJEJ E30 325I!!
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2007-06-16, 17:18
ostatnio sprawdzilem ile zostalo kucykow .
niestety hamowanie robione w temp 30st i bez jakiegokolwiek nawiewu.
widac ze powyzej 6750 wykrs sie dziwnie zalamuje. moze spowodowane jest to brakiem nawiewu.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2007-12-10, 22:33
glownym celem przez ten sezon bylo zejscie ponizej 13stu sekund na 1/4 mili. wszybtko bylo robione zeby to zrealizowac i udalo sie. teraz chce powalczyc o jeszcze wiecej wiec zmieniam bude. to tyle z grubsza
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2007-12-21, 15:50
Wrzucam pare fot z sezonu.
Wizualnie auto dostalo maske i klape z laminatu. mechanicznie zostalu poczynione drobne modyfikacje a raczej usprawnienia.
Auto zostanie poskladane tak zeby bylo wpelni funkcjonalne, silnik zostanie zmieniony ma m52b28 a nastepnie sprzedane.
AUTO DO SPRZEDANIA - 15 TYS
_________________
Ostatnio zmieniony przez luk325 2007-12-21, 15:54, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Paź 2004 Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 2009-07-25, 21:28
Wszystko zalezy z jakim wyposazeniem bedzie docelowa karoseria .m3 e36 jest sama w sobie ciezka dzieki wyposazeniu (klima ,vadery, skora ,itp ) . Moja byla prawie "gola" i robila 12.9 na 1/4 i ok 5,5 do 100 kiedy seryjne mki robily w granicach 13,5 - 13,7 na 1/4.
_________________
Ostatnio zmieniony przez luk325 2009-07-25, 21:30, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach