|
BEEMKA - KLUB BEEMKA KLUB |
|
Projekty i realizacja - E30 w waskiej lampie, m50b25
maruda - 2010-07-06, 19:17 Temat postu: E30 w waskiej lampie, m50b25 MODEL:
Rok produkcji- 1986, coupe 2 drzwiowa
SILNIK:
Seria m10b18
m50b25 + grzebany przez poprzedniego właściciela, myślę że jest wiecej jak seria
UKŁAD DOLOTOWY:
Stożek
UKŁAD WYDECHOWY:
Komorowy tylny tłumik, reszta przelot
ELEKTRONIKA:
Wire tuck (brak kabli) pod maską
UKŁAD NAPĘDOWY:
Skrzynia- e36 328,
Dyfer- szperą duża głowa 3,64
Bardzo lekki zamach m30+ sprzęgło m30
ZAWIESZENIE: Póki co drut
gwint bedzie samoróbka ( czesci w drodze), na wymiennych wkładach
KOŁA:
16" borbet 9"
UKŁAD HAMULCOWY:
4x tarcze
Reczny korektor siły hamowania RRS
UKŁAD KIEROWNICZY:
Wspomaganie e36
UKŁAD PALIWOWY:
Usunięty ori bak
Bak z wewnętrznym scratch tankiem (czy jak to sie pisze) ok.40l w miejsce koła zapasowego
Niskocisnieniowa zewnetrzna pompa paliwa zasilająca scratcha
Wysokocisnieniowa zewnetrzna pompa paliwa WALBRO
Działa wskaźnik poziomu paliwa i rezerwa
Nie ma mowy o braku paliwa przy jeździ bokami
BODY KIT:
Brak zderzaka- masa z przodu
Laminaty przód
Wycięte i poszerzone tylne nadkola
Masa auta- 1000kg
Spinki maski AEROCATCH
ŚRODEK:
Klatka 9 pkt z przestrzałami do przednich i tylnych kielichów
Ogólnie została tylko deska, kubły, pasy, kierownica
CAR ADUIO: brak
PLANY:
Turbo i moc grubo powyżej 300 HP. Rozbiłem rok temu smaochod o do tej pory robiłem drugi, żeby nie to by było już to czego od samochodu oczekuję.
Zdjęcia samochodu po kupnie.
Auto było robione od podstaw, nie było elementu który nie był robiony.
W czasie prac:
Robilmy poszerzenia tyłu. Przygotowujemy kształt pod formę tylnych poszerzeń.
Ranty w przednich blotnikach zostaly pomniejszone o 2 cm. teraz bedzie ok 1,5 cm na stronę szerzej niz seria.
Spawy w środku zostaly pomalowane epoksydem i zamazane pastą na zgrzewy.
Komora i bagażnik to samo.
Clean look pod maską.
Jak widać jest full miejsca na instalację turbo.
Bak:
Wygląd końcowy:
Film:
0-150 km/h .MPG
Lekko powyżej 5 sek do 100km/h i 13 do 150km/h.
2 osoby i słaby start, trzeba z 5 tys. strzelać przy tak klejących oponach.
Generalnie trzeba turbo dopiero wtedy bedzie jakoś jechać...
JAZDA PO TORZE W Suwałkach
Zdjecia z toru w Suwałkach
Uploaded with ImageShack.us
E30 jest jednak hardcorowym samochodem, jesli nie ma slicków i dobrego zawiasu.
Film z przejazdu
http://www.youtube.com/wa...player_embedded
Pablo325i - 2010-07-06, 20:06
podoba mnie sie to E30
Dobry silnik do uturbienia!!! Dasz rade to uturbic tak zeby jezdzilo bezawaryjnie?? Bo to nie lada sztuka!!!!!!
Poki co ladnie brzmi
Leciutka buda bez szybra, to jest to!!! Porzadnie zabezpieczona! Brawo, nie to co moj parch
Ja tam kasy i zaplecza na blacharkie nie mam
Podziwiam...
kafarek - 2010-07-06, 20:09
Projekt godny tego działu, ale te ~5s do 100km/h nie jest mocno naciągane? Poniżej 6s to jeszcze jeszcze, ale seryjne m50b25(bo podstawowe grzebanie powinno być widoczne na zewnątrz) bliskie złamania 5s?? W PL to chyba jeszcze niemożliwe
Pablo325i - 2010-07-06, 20:14
Auto bedzie do jazdy na czas???
maruda - 2010-07-06, 21:06
NOWY LINK DO FILMU
http://www.youtube.com/watch?v=EXLOi-rYkjQ
Widać, że cywilne opony wogole nie daja rady, a sie wydawalo ze są dobre. `
Auto bedzie na roznych imprezach, takie do zabawy.
W moim regionie nie ma zadnego toru, ani mozliwosci potrenowania driftu itp. kiszka ogolnie.
Bambus 3.. - 2010-07-07, 15:56
Bardzo fajny projekt, najfaniej wygląda clean look pod maską
Felgę bym wrzucił jakas bardziej stylizowaną na sportową.
Kiedy bedą dostępne poszerzenia?
Pozdro
maruda - 2010-07-07, 21:26
CO DO POSZERZEŃ zapraszam na PW.
|
|