BEEMKA - KLUB
BEEMKA KLUB

Projekty i realizacja - [E30] GSGREGOR

GSGREGOR - 2009-09-07, 08:16
Temat postu: [E30] GSGREGOR
Witam wszystkich klubowiczów chciałbym pokazac wam swoją e30 !! !
z którą już bawie sie jakis czas .
Najpierw był zakup budy z silnikiem m10b18 z którego nie było pożytku wiec szybko sie skończył :D z myślą włożenia m52b28 .
Więc zaczołęm szukac takiego silnika żeby zrobic przekłądke , silnik znalazł sie bardzo szybko bo nie jest o niego problem wszystko poszło do przodu silniki po miesiącu już siedział w aucie , ale brakowało kilka rzeczy jak hamulce zawieszenie i inne gadżety .
Więc rozeznałem sie w temacie znalazłęm dobrego SWAPERA który znajdował sie nie tak daleko odemnie . Był to jak wiecie znany z forum LUK325 który jak do tej pory uważam go za mistrza w swoim fachu .Przeliczyłem .Po dobrym przemyśleniu sprawy zaprowadziłem moją e30 do niego i stwierdziłem że jeżeli będe inwestował w auto to zmienie silnik na większy , myslałęm o S50B32 .Pogadałem z Lukiem silnik lada moment się znalazł ale 3.0 M-power z Programem co daje jakies 296 koni który był schamowany wczesniej w aucie .
Prace się przeciągneły gdy pomyślałem sobie o klatce bezpieczeństwa malowaniu całej budy ,konwersji na 5 srub i innych rzeczy które potem napisze .

Buda to wąska lampa rok 1987

SILNIK:
S50B30 + program

UKŁAD WYDECHOWY:
--------- jeszcze niewiadomo

ZAWIESZENIE:
Zawieszenie K-Sport Gwint
Wachacze z M3 E36
Poliretany zawieszenia
Tylne wachacze z compacta E36
Maglownica o krótkim przełożeniu z E36
Rozpórki (tył -przód)

UKŁAD HAMULCOWY:
Hamulce z bmw E36 M3

UKŁAD NAPĘDOWY:
Szpera 25%

WNĘTRZE
Fotele kubełkowe Mirco
Dodatkowe zegary AG- cisnienia oleju i temperatura
Klatka bezpieczeństwa

KAROSERIA
M-TECHNIK I komplet
Maska z laminatu przód
błotniki przednie laminat

Jak naraźie tyle mam częsci do auta :)



Wszystko jest robione w firmie M-GARAGE

Do końca jeszcze troche czasu zostało , powoli mój projekt idzie do przodu .
Auto jest obecnie u lakiernika , będzie dopiero lakierowane , postaram sie dodac kilka fotek .

http://www.fotosik.pl/pok...d48014718e.html
(Tak wygladało auto po zakupie, z wyglądu to poprostu szkut stan budy był dla mnie najważniejszy , nie było praktycznie nigdzie rdzy poza małą dziurką na rancie tylnim i pod zderzakiem koło nadkola )

MAJSU - 2009-09-07, 08:24
Temat postu: Re: GSGREGOR
GSGREGOR napisał/a:
Witam wszystkich klubowiczów chciałbym pokazac wam swoją e30 !! !


No to może byś fotki wkleił ? :|

GSGREGOR - 2009-09-07, 08:26

włąsnie cos mysle na ten temat bo dopiero opis zrobiłem
MAJSU - 2009-09-07, 08:29

GSGREGOR napisał/a:
włąsnie cos mysle na ten temat bo dopiero opis zrobiłem


:doh:

===KOZA=== - 2009-09-07, 09:09

:ot: :spam: :dzizys:
luk325 - 2009-09-14, 19:13

wstawie cos bo Grzes chyba jest jeszcze pijany :wink:






Auto obecnie sie maluje..

GSGREGOR - 2009-09-14, 23:33

Dzięki luk za fotki ... :]

[ Dodano: 2009-10-23, 00:45 ]
przemyślałem , przeliczyłęm kase i krótko pisząc zmiana silnika na mocniejszy , szukam serca z bmw e46 M power S54 seria myśle że wystarczy na długo , a lakiernik sie objia strasznie i buda w stoii w podkłądzie :] :)

kamil328 - 2009-11-01, 13:37

pakuj s62 bo znowu zmienisz zdanie hehhe. coraz fajniejsze projekty
GSGREGOR - 2009-11-02, 00:21

heh no naraźie jest S54 a moze sie zmieni zdanie ale raczej ten motor juz zostanie , nie widziałem jeszcze w e30 S54 wiec moze bede pierwszy oczywiscie w polsce :] pewnie zanim złoze to juz bedzie jakies
maciek3er - 2009-11-07, 10:05

GSGREGOR napisał/a:
nie widziałem jeszcze w e30 S54 wiec moze bede pierwszy oczywiscie w polsce :]


chyba jest już, słyszałem juz dośc dawno że ekipa AGT cos takiego spłodziła, na racingforum ktos z Łodzi bodajże walczył z takim tematem, pierwszy nie bedziesz aczkolwiek jednym z niewielu jak narazie :D

BMW - 2009-11-07, 10:58

a silnik siedzi juz w budzie :?:

jak tak to moze jakise fotki :)

GSGREGOR - 2009-11-07, 22:32

silnik obecnie będzie V8 m62b44 mam już , niestety nie będzieS54 , ten silnik już zaklepany jest
BMW - 2009-12-29, 20:11

i jak postepy :?:

moze jakies foto :)

GSGREGOR - 2009-12-29, 20:29

klatka


[ Dodano: 2010-01-31, 09:41 ]

[ Dodano: 2010-01-31, 09:44 ]


karoseria po malowaniu , troche już zdążyła sie ubrudzic :]

[ Dodano: 2010-01-31, 09:53 ]
kierownica z odsadzeniem

Kujon - 2010-01-31, 21:19

widziałem przygotowaną budę na żywo, jak dojdzie mocny piec będzie świetna zabawka :D
mack_G - 2010-02-01, 07:51

Będzie ciekawy projekt :brawo: czekam na pierwszą jazdę :spoko:
aurel - 2010-02-01, 21:18

Ciekawe autko sie zapowiada chyba sie do LUKa przejade zobaczyć co on tam tworzy
GSGREGOR - 2010-02-02, 16:47

mozesz podskoczyc luk działa cały czas :p ;]
marcin88lsm - 2010-02-02, 18:44

witam, może mój post nie będzie stricte do tego tematu ale czytając to forum mogę stwierdzić że jest tu parę osób które znają się na rzeczy i właśnie chciałbym uzyskać od Was pomoc. mianowicie poszukuje bmw e30 318is i potrzebuje paru porad jak nie dać się oszukać i kupić modelu udającego wersje is. mam swoje informacje na temat cech charakterystycznych tego modelu czyli poczynając od lat produkcji 89 - 91, silnika m42b18, zawieszenia m-technik kierownicy m-line czarnej podsufitki foteli z wysuwanym podudziem. ale właśnie jak rozpoznać, że silnik jest m42b18? czy będzie to na tabliczce znamionowej lub np w dowodzie, oraz jak poznać to zawieszenie? wiadomo że to się zużywa i kilka razy było już wymieniane. wiem że wersja 318is miała wentylowanie przednie tarcze i tylne tarcze hamulcowe co też może pomóc w identyfikacji. prosiłbym o konkrety
Cypisek - 2010-02-02, 21:12

marcin88lsm, Nie wszystkie 318is miały fotele sportsitze, czarne podsufitki, kierownice itp. wszystko zależy od wyposażenia auta.

1. silnik m42b18 bardzo łatwo odróżnić od m40 czy m10
2. na przednim pasie auta naprzeciwko zbiorniczka spryskiwaczy jest tabliczka znamionowa tam powinno być napisane 318is
3. numer vin na podszybiu. wrzucasz 7 ostatnich cyferek do jakiegoś vin dekodera (linki są na forum) i będziesz wiedział w jakiej konfiguracji auto wyjechało z fabryki
4. gruba laga, wentylowane tarcze, tarcze z tyłu. niby miały to is`y, ale takie konfiguracje trafiały się też w zwykłych m40 więc nie jest to zbyt miarodajne.

marcin88lsm - 2010-02-02, 21:54

czyli najlepiej skonfrontować dane z tego vinu z rzeczywistością? to jeszcze jakbyś mógł mi powiedzieć co się z tego dowiem konkretnie wpisze vin i wyskoczy mi rok produkcji, numer silnika co jeszcze
Cypisek - 2010-02-02, 21:59

marcin88lsm, coś takiego:

Vehicle code: GG81
Series: E38
Model: 740i ( 740i M62 )
Body type: saloon
Catalog model: ECE
Production date: 1998 / 09
Engine: M62
Transmission: Automatic
Steering: Left
Catalyzer: YES

Z takimi informacjami da się rozróżnić m42 od innych.

marcin88lsm - 2010-02-02, 22:12

ok dzięki serdeczne jak znajdę coś sensownego i zbadam czy to to co szukam to się pochwale:D pozdro
luk325 - 2010-09-12, 12:54

Mały update:

-swap na m62b44
- k-sport drift
-hydro łapa
-alu zbiorniki paliwa
- e-szpera 3,45
- blotniki , maska i pas przedni z laminatu













rajoo - 2010-09-12, 17:51

widziałem na zywo wczoraj w wieczorem w tarnowie

kosi i tyle ...

no i ten dzwiek :D

aurel - 2010-09-13, 09:58

Morderca jak przypomne sobie jak to ryczy to az mnie ciarki przechodzą.
Arletka - 2010-09-19, 06:14

Gregor, jak tam? żyjesz? ;-) Udaje Ci się opanować tą bestię? :P
Pawel735 - 2010-09-19, 11:12

Arletka napisał/a:
Gregor, jak tam? żyjesz? ;-) Udaje Ci się opanować tą bestię? :P


Arletka co Ty taki zryw o 6 rano robisz w niedziele ? :) (godzina napisania Twojego postu)

Alkapone666 - 2010-09-19, 11:16

Auto przetestowałem osobiście :mg: dobrze że odcięcie przy 220 km/h powstrzymało moją fantazję i święty Piotr pukający do szyby , bo nie wiadomo jak by się to skończyło :tak: . Zamiata niesamowicie , projekt pełen profesjonal , LUK za projekt 6+, gregor podchodź do buni z pokorą :twisted:
maciekG - 2010-09-19, 21:35

Projekt I klasa , auto wymiata :) Grzesiek daje rade , wrażenia z jazdy niezapomniane :spoko:
GSGREGOR - 2010-09-20, 16:06

ARLETKA - no cos panuje nad autem i auto daje rade jak kiedys bedzie okazja to cie przewiozę , narazie jeszcze kilka rzeczy do zamontowania i ogólnie takie pierdoły np jak dodatkowe zegary autogauge i inne ...

niebawem jesli bedzie chwilka jakis krótki filmik nagram jak sie palą laćie ;]







Arletka - 2010-09-21, 18:00

Pawel735 napisał/a:
Arletka co Ty taki zryw o 6 rano robisz w niedziele ? :) (godzina napisania Twojego postu)


nie ma czasu na spanie ;p

GSGREGOR napisał/a:
ARLETKA - no cos panuje nad autem i auto daje rade jak kiedys bedzie okazja to cie przewiozę


Trzymam za słowo ! ;-)

alexil - 2010-09-23, 22:16

Arletka napisał/a:
GSGREGOR napisał/a:
ARLETKA - no cos panuje nad autem i auto daje rade jak kiedys bedzie okazja to cie przewiozę


Trzymam za słowo !



Przecież to w ogóle nie jeździ, nie wiem po co chcesz tym jeździć.....







:)

aurel - 2010-11-01, 08:29

alexil napisał/a:
Przecież to w ogóle nie jeździ, nie wiem po co chcesz tym jeździć.....


tu sie z toba zgodzę to lata i to jak szalone wczoraj miałem okazje sie przekonać. Pozdro Grześ i Luk

maciekG - 2010-11-02, 13:34
Temat postu: Przecież to w ogóle nie jeździ, nie wiem po co chcesz tym je
on szybko nie jeździ , on po prostu nisko lata hehe :twisted:
GSGREGOR - 2010-11-15, 23:22

http://www.youtube.com/watch?v=1yDGKvnIDw8 PIERWSZY dobry trening w grzybowie e30 sprawdziło sie swietnie spaliło sie 10 kompletów opon , filmik słaby troche ogólnie bede starał sie zrobic cos lepszego , Drugi trening odbył sie 14.10.2010 został polepszony skręt negatyw dystanse 3.5 cm na strone belka tył (koła z tyłu lapią równą przyczepnosc ) auto przygotowane jest już odpowiednio lecz w zimie bedą robione poszerzenia tył przód , bedzie naprawde szeroko :]
deusss - 2010-11-16, 09:23

Co to za felgi bo przestudiowalem temat ale nie zauwazylem z jakiej firmy; D
aurel - 2010-11-16, 13:15

deusss, Eclair 17/8,5 i 9 z tego co pamietam Bęben aluminium rant radinox śrubki tytan. brdzo lekkie koła i typowo torowe
deusss - 2010-11-16, 15:30

Dzięki ; ) Ładnie sie prezentuja ; P
GSGREGOR - 2010-11-16, 20:26

no tył 9,5 cala :]
deusss - 2010-11-17, 08:46

Ulala ; D to jest to ! ; P
Świesta - 2010-11-17, 22:10

Co ten Zychu ćwiczy na tym dostawczaku przy oponach ? hehehehe
GSGREGOR - 2010-11-17, 23:44

ja cwicze bokiem a on tanczyc sie uczy na pace :]
ale daje rade on nakręca dobrze impreze jest cool

Świesta - 2010-11-17, 23:50

trzeba mu to przyznać że jest nieobliczalny :D A my ostatnio że tak powiem poznaliśmy się u Łukasza byleś z kolegami a ja pożyczałem sprężyny. Ten placyk z filmu jest w Staszowie ? Bo jakoś nie kojarzę takiego w tamtych rejonach a trzeba przyznać że jest niezły
Alkapone666 - 2010-11-19, 18:26

Trening Wyrazów GSGREGOR śmigał miłego oglądania pozdrawiam :-) ))
http://www.youtube.com/watch?v=vQh0QduXevc

urbi - 2010-11-20, 11:11

GSGREGOR napisał/a:
ja cwicze bokiem a on tanczyc sie uczy na pace :]
ale daje rade on nakręca dobrze impreze jest cool



HAHAHAHA Zychu jest master of celebration gdzie sie nie pojawi :P

super samochod i niezle ogarniasz ! pogratulowac !

pozdro

GSGREGOR - 2010-11-29, 20:00

Dzieki "urbi" , teraz juz niema gdie polatac tylko snieg został hehe

[ Dodano: 2010-12-17, 23:27 ]
Ten sezon juz zakończony , wspólpraca z firmą MGARAGE - jestem bardzo zadowolony z wszystkich prac które były włożone w mój samochód , powiekszony skret dał wieksze możliwosci wchodzenia bokiem w zakręt przy wiekszych predkosciach , przerobiona tylnia belka dała efekty które auto prowadzi sie stabilnie i zwiększa możliwosci manewru autem , wszystkie prace wykonane na najwyższym poziomie zero drutu profi robota na przyszły sezon auto bedzie poszerzone co zwiększy mozliwosci w drifcie !! ! Podziekowania dla firmy Mgarage

[ Dodano: 2011-04-11, 00:56 ]
http://www.youtube.com/watch?v=ihGRAl8EiN0


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group