BEEMKA - KLUB
BEEMKA KLUB

Projekty i realizacja - [E30] BMWM->> 328i (m52)

bmwm - 2006-06-12, 23:50
Temat postu: [E30] BMWM->> 328i (m52)
Witam.
Zamieszczam zdj mojego bmw po zmianie silnika
Rok produkcji 1988, Wyposazenie: elektryczne szyby, abs, wspomaganie, szyberdach, centralny zamek, elektryczna antena.
Oraz: szpera, kierownica momo i galka zmiany biegow, zawieszenie przod: bilstein b8 i sprezyny alpine, tył: bilstein b8, sprezyny alpine, 3 dodatkowe zegary: cis.oleju, ladowanie, temp.oleju, rozporka przod ac schnizer, schift przy zmianie biegow, silnik od miesiaca m52 2.8l rok 97, wydech g-power ze stali szlachetnej, fotele kubelkowe recaro.
Stan techniczny idealny.






Sobek - 2006-06-12, 23:55

Zapodaj fotki z zewnatrz :lol:
Silniczek ladny 8)

Piotrek E-30 - 2006-06-12, 23:56

Jak dla mnie reszty auta nie musisz pokazywać,widok z pod maski mnie wystarczająco satysfakcjonuje :D .Powiedz tylko jak to jeździ i czy jest ciezkie do opanowania i najwazniejsze, czy zabawa była warta swieczki, bo koszta juz są tu dość znaczne 8)
bmwm - 2006-06-12, 23:59

fotekl z zewnatrz chwilowo nie mam aparat nie robi
kolor royalblau metalic
felgi 15 cali z rantem 3cm
oj ciezko opanowac
jazda tylko na suchym inaczej non stop bok
idzie b.dobrze

duchPW - 2006-06-13, 00:30

kiedyś widziałem to autko jak jeszcze miało pod maską "zwykłe" m20b25 - ot "zwykła" E30-tka w dobrej kondycji :wink: - teraz to prawziwy cichociemniak :lol:

jak dla mnie bomba - opisz trochę co sprawiło największe trudności przy włożeniu tego silniczka

BTW - taki silnik nie jest przecież super ciężki, więc powinno się prowadzić lepiej niż np. M30 ... ale sam napisz

bmwm - 2006-06-13, 00:37

prowadzi sie bardzo dobrze
silnik m52 mniej wazy niz m20 2.5l
o ok 1kg
m30 wazy wiecej niz m20 o ok 16kg
raczej nic nie sprawilo trudnosci byly drobne komplikacje w toku pracy ale zostaly szybko rozwiazane

puz - 2006-06-13, 01:58

no ja juz zachwycałem sie nad Twoim autem wczesniej; kozak na max daj wiecej fotek calego auta bo sam jestem ciekaw jak prezentuje sie w calej okazlaosci. no i oczywiscie czekam na wizyte w Toruniu
BARABUS - 2006-06-13, 07:21

:shock: , PUZ mi już ja pokazywał.... ogień !! !
duchPW - 2006-06-13, 07:24

najfajniejszy chyba jest ten porządek pod maską - wszystko wygląda jakby właśnie tak wyszło z Monachium - więcej fotek :D
Arczi e30 - 2006-06-13, 10:43

zawsze mowilem ze silnika m50 wyglada jakby byl seryjnie pod maska bmw e30 ... wszystko pieknie spasowane, piekielna moc i szpera .... TAKZE CZEKAM NA FOTKI Z ZEWNATRZ
bmwm - 2006-06-13, 10:45

jak bys nie zauwazyl to jest m52 naaluminiowym bloku
w 1997r nie bylo m50

korzuch - 2006-06-13, 11:04

yo!
Piekna maszyna dużo pracy włożonej i szmalu
pozdrawiam

puz - 2006-06-13, 14:47

korzuch napisał/a:
yo!
Piekna maszyna dużo pracy włożonej i szmalu
pozdrawiam


kasa w tym wszystkim jest najmniej istotna liczy sie efekt, zero druciarstwa i to u Adama cenie najbardziej.

emaloo - 2006-06-13, 15:48

Jakbym miał w E30 taki silnik to chyba jeździłbym bez maski :mrgreen: Wypsassss... Wrzucaj więcej foto...
pozdro!

fil - 2006-06-13, 21:47

ciekaw jestem osiagow, ale pewnie mnie oswiecisz 8)
ChriS - 2006-06-13, 21:59

Gratuluję!
Lepiej się odpowietrza układ chłodzenia ze zbiorniczkiem i chłodnicą od e30? Stożek,bo puszka filtra powietrza się nie mieściła?
Przydałaby się jakaś osłona na wisko-byłoby bardziej profi :wink:

bmwm - 2006-06-13, 21:59

ok 6 sek do 100km raczej lekki minus
lepiej jedzie niz e36 m3 3l

[ Dodano: 2006-06-13, 22:03 ]
stozek jest dobrze osloniety do samego dolu do podluznicy obudowany
oslony do e30 nie ma na te chlodnice to chlodnica od 2.4 td tam nie wystepuje oslona
wiatrak jest tak blisko ze bmw nie przewidzialo oslony
takze tu jest zbyteczne i jest to kak org bo orginalnie tez nie ma oslony przy tej chlodnicy

[ Dodano: 2006-06-13, 22:06 ]
odpowietrza sie bez problemu ,praktycznie sam
na obudowie termostatu (org o e39)na rurce wychodzacej z niej jest sruba odpowietrzajaca,ale nie trzeba jej luzowac odpowietrza sie sam
nie ma problemu

adrian e30 - 2006-06-13, 22:29

pelen profesjonal. :twisted: zero drutu!!!!!
Łukasz - 2006-06-14, 09:04

bmwm napisał/a:
ok 6 sek do 100km raczej lekki minus
lepiej jedzie niz e36 m3 3l

[ Dodano: 2006-06-13, 22:03 ]
stozek jest dobrze osloniety do samego dolu do podluznicy obudowany
oslony do e30 nie ma na te chlodnice to chlodnica od 2.4 td tam nie wystepuje oslona
wiatrak jest tak blisko ze bmw nie przewidzialo oslony
takze tu jest zbyteczne i jest to kak org bo orginalnie tez nie ma oslony przy tej chlodnicy

[ Dodano: 2006-06-13, 22:06 ]
odpowietrza sie bez problemu ,praktycznie sam
na obudowie termostatu (org o e39)na rurce wychodzacej z niej jest sruba odpowietrzajaca,ale nie trzeba jej luzowac odpowietrza sie sam
nie ma problemu


Ładnie i profi zrobione, ale z osiągami to pojechałes po bandzie -6 sek do paki i lepiej niż 3.0 m3 e36 :wink: :?: Bądźmy realistami. ( z M3 e36 to już dałeś ognia)

Alpina B6 -210 KM -270 Nm - 7.4 do paki
Alpnina B6 3.5 S - 254 KM, 320 Nm - 6.6 do paki
Hartge H27 - 220 KM - 7 sekund
M3 E30 -200KM- 7.1 do paki
Alpina C2 2.7 -7.3
Schnitzer S3 - 7.5
E30 320 is - 7.5

Zejdźmy na ziemię.
Żeby mieć 6 sekund do paki to ho, ho......

Ale bardzo fajny projekt z nieciężkim silnixczkiem.
gratki

Pozdrawiam

Arczi e30 - 2006-06-14, 09:18

moim zdaniem to bez problemu może miec średnie 6s czyli powiedzmy jakies 6,3-6,5s do 100km/h


Ma moc kele 200KM ... silnik ma lezejszy od m20 ... 3-jka e36 ma na tym motorze 7,3s do 100 km/h ...

dodajmy do tego szpere i podejrzewam ze jeszcze pare rozwiazań ... ktore pewnie sa tam ukryte ... moim zdaniem bez problemu moze zejsc do 6,5s i bedzie chodzic lepiej niz Alpina B6 ... po za tym jak prosty w chipie jest ten silnik nie trzeba mowic ...

bmwm - 2006-06-14, 09:51

jest pare modyfikacji
jest troszke wiecej niz 200km
i moment wiekszy niz 280nm
auto wazy cale 1210kg
np e36 z tym silnikem prawie 1400kg
jest ok 200kg roznicy a e36 przyspiesza w 7.3sek
dla porownania e39 4.4l ktore ma 6.2 do 100 tez przegrywa
e36 m3 3l maja 6sek do 100 tez przegrywa
np w warszawie podjedz do znajomych do krs maja e30 z silnikiem 3l m54 230km i 310nm tak maja dane i to auto robi m3 e36 3.2l i to wyraznie
to a nowej generacji silniki a kolega wyzej porownywal jakies stare silnik

Łukasz - 2006-06-14, 10:05

ok, wierzę, że jest jak piszesz.

Ale to, że stare silniki to nie znaczy, że do :cenzura: . m52b28 też juz ma swoje lata.

Pozdrawiam

bmwm - 2006-06-14, 10:15

nie mowie ze do :cenzura:
w soich latach byly rewelacja
m52 lub m54 to inna bajka
inna praca
inaczej sie wkreca itp
silnik lekki
latwe modyfikacje i robisz ok 230km
np m54 ma te sama moc moment a dolozyli tylko wanos i przyspieszenie do 100km spadslo o 0.5 sek

Łukasz - 2006-06-14, 10:20

jest trochę inaczej, fakt.

Naprawdę Crunk :twisted: projekt, są dane z hamowni?

Pozdr

bmwm - 2006-06-14, 10:40

sa
Łukasz - 2006-06-14, 10:51

Cóż, więc pochwal się jeśli możesz.
Arczi e30 - 2006-06-14, 10:55

Łukasz napisał/a:
Cóż, więc pochwal się jeśli możesz.


no chyba ze wszystko jest owiane tajemnica 8) Jak w przypadku Łukasza :wink:

Łukasz - 2006-06-14, 11:19

no tak, ale ja nie mam 6 do setki.... :wink:


A tak serio, to czekamy, nie tyle jestem ciekaw wartości maxymalnych ile przebiegu wykresu, zarówno mocy , jak i momentu.

bmwm - 2006-06-14, 11:24

208km i 298nm
narazie jest tyle
zadna tajemnica
wykres zwyklego standartowego 2.8 byl jakis tydzien temu na technicznym poszukaj
u mnie jest troche lepiej

[ Dodano: 2006-06-14, 11:26 ]
http://forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=15094

AMISZ - 2006-06-14, 11:27

Gartuluje wynikow pracy slicznie to wyglada tak jak fabryka miodzio. A co do osiagów skoro miesza e36 m3 i e39 4.4 no to panowie co tu duzo gadac do paki zapina szybciej nic one czyli ma mniej to chyab oczywiste :roll:

A dodaj jeszcze fopteczki autka wewnątrz i zewnątrz :)

Łukasz - 2006-06-14, 11:38

wykres standartowego m52b28 znam, chciałem zobaczyć jak różni się Twój po modyfikacjach i w jakich miejscach.

Pozdrawiam

Mr X - 2006-06-14, 12:05

Jak ma 6sekund do 100 km/h to jeździ tak samo jak ///M3 3.0 L :wink:
Pokaż jak wygląda reszta pojazdu . Pozdrawiam :)

Jacek E30 - 2006-06-14, 13:35

BMWM a jak ze serwem w tym przypadku jest???

Auto jak najbardziej do przyjęcia, gratuluje :wink:

bmwm - 2006-06-14, 13:46

mam gdzies stare zdj z ok rok do tylu
auto z boku
zmienilo sie tylko to ze na przodzie ma spoiler od is (zawsze byl tylko wtedy ukradli)
fele te same tylko wyczyszczone
zdj podam pozniej
srodek musze cyknac ale brak aparatu
zmienilo sie tyle ze kubly doszly

kamil.k - 2006-06-14, 17:12

bmwm napisał/a:
208km i 298nm
narazie jest tyle


no wlasnie myslalem ze bedzie wiecej bo napisales cos o modyfikacjach - na streetracing.pl polecaja zalozenie kolektora ssacego od m50b25 , ktos zalozyl sam kolektor i pokazywal wykres gdzie bylo chyba 220KM

bmwm - 2006-06-14, 19:02

kolektora nie ma na razie(moze bedzie)mozna sie obyc bez niego,sam kolektor za duzo nie daje,a przerobek troche przy nim jest
sa inne drobne modyfikacje
powazne dopiero beda

ADC - 2006-06-14, 22:37

Mam wrazenie ze musimy Cie ciagnac za jezyk :lol: Pochwal sie jak mozesz bo i ja jestem strasznie ciekaw :mrgreen:
Jacek E30 - 2006-06-15, 09:59

BMWM a jak jest ze serwem hamulców masz jakieś inne czy może to jakoś przerobiłeś?????
bmwm - 2006-06-15, 10:15

serwo jest oczywiscie inne
org nie pasuje

[ Dodano: 2006-06-15, 21:58 ]
serwo org dalo by sie zastosowac ale trzeba by silnik na max do przod
i wiatrak elektryczny zastosowac
ale to juz nie wyglada na org
z wiatrakiem elektrycznym sa czesto problemy
po drugie silnik przesuniety do przodu nie na org miejscu przesuwa punkt ciezkosci a to powoduje niewywazenie auta,zle jego prowadzenie szczegolnie na zakretach i przyspieszaniu

Mario.W - 2006-06-16, 14:15

A jakie czasy to auto łapie na 1/4 mili i do 200km/h?
Łukasz - 2006-06-16, 14:16

Nie zakonotowałem, cięliście przegrodę...?
bmwm - 2006-06-16, 14:26

jaka przegrode?
nic nie bylo ciete
wszytko orginal
na 1/4 mili czas alezy od ruszenia i opon pogody jak pada to porazka
ale waha sie od ok 13.2 do 13.6
200km/h jest moment niewiem jaki czas

Łukasz - 2006-06-16, 14:33

spoko, tylko pytałem.
bmwm - 2006-06-16, 14:37

ok
ale o jaka przegrode ci chodzilo?
wszytko jest jak org
silnik idealnie w swoim miejscu
odstep wiska od chlodnicy jak m20 2.5
silnik we wlasciwym poziomie

Łukasz - 2006-06-16, 14:48

W Hartge H35 cięli grodź, aby zmieścić zmodyfikowane M30, ten motor - m52 też jest wiekszy niz m20, stąd moje pytanie.
bmwm - 2006-06-18, 19:39

moze i hardge tak robilo,silnik 3.5l jest dosc dlugawy,tez taki wkladalismy
i nic nie bylo ciete
pozdrawiam

kamil.k - 2006-06-19, 07:56

bmwm probowales sie z ta beemka :?: jej juz bys chyba nie dal rady :mrgreen:


Baur - 2006-06-19, 09:26

bmwm - Gratuluję auta, koncepcji i wykonania - to jest własnie silnik do E30 !

Napisz jakie są Twoje odczucia co do wyważenia auta, jego prowadzenia itd. w stosunku do wczesniejszego silnika ?? ? O ile pamiętam miałes tam m20...

bmwm - 2006-06-19, 09:36

ta alpina w kompakcie to bmw kolegi,jezdzilem nia
pewnie ze sie przegrywa przeciez tam jest 4.6l,370km,jak dobrze pamietam 470nm,a uto tylko ok 120 kg ciezsze od mojego,do 100km na godzinre jest pewnie ok 4s(robi auto ktore ma 4.6 do 100km)
ta alipa robi najnowsza m5 i to tak ze jak pakuje 3 to m5 stoi w miejscujak by jej paluiwa braklo,juz robilismy rozne wyscigi


autko moje dobrze sie prowadzi,silnik jest w tym samym miejscu co m20,wywazenie idealne,silnik jest lzejszy od m20,prawie caly z aluminum

Enzo - 2006-06-20, 14:04

To jest wlasnie takie e30 jakie powinno wyjsc z fabryki, wszytsko na swoim miejscu, pelen profesjonalizm :!:
bmwm - 2006-06-20, 18:49

staralem sie aby tak wyszlo,wszytko jak orginal,jak z monachium by wyszlo.
mysle ze sie udalo

[ Dodano: 2006-06-24, 21:30 ]
witam dzis po przerwie
nie dlugo moze uda mi sie zrobic fotki z zewnatrz i w srodku
skradziono ponownie przedni spojlerek dolny od is,juz drugi raz

el nino - 2006-06-25, 23:24
Temat postu: nasze smigielka >[30]bmw->>328(m52)
wrzystko super bardz ladna robota .brakuje malego wykonczenia to znaczy jakiejs oslony na kable bo psuja efekt ale tylko leciutko mozna wykorzystacplastik z e36 ktory od gory mocuje siedo przukreconej blachy nie rdzewnej wkrztalcie L taka podstawka ale odwrocona reszta jerzeli chodzi osiagi i niewiarkow owierzcie bo moze to latac lepiej niz M3 3.0 ajak dolorzysz lekkie kolo zamachowe to kto wie ?
bmwm - 2006-06-25, 23:36

wlasnie nic nie chcialo wejsc a mialem duzo oslon na sciane grodziowa gdzie idzie wiazka
przerabialem oslone od e30 tz nie dalo rady
kable poprowadzone org i sa w oslonie orginalen gumowej jak w e39
co z reszta widac wychodzi z kolektora ssacego i dzie na sciane grodziowa i biegnie do sterownika umieszczonego org w schowku
pozdrawiam

martur - 2006-06-27, 20:36

Świetny pomysł i jeszcze lepsze wykonanie z tym swapem 2,8.
Musismy się spotkać i musze to zobaczyć na własne oczy. Myśle że mnie przewieziesz.

bmwm - 2006-06-27, 20:44

ok
pojezdzimy zobaczysz jak wpina w fotel
jak dobrze sie prowadzi i jaka elastcznosc ciagnie z malej predkosci z kazdego biegu
moze juz bedzie po modyfikacjach

kamil.k - 2006-06-27, 20:53

ooo to ja tez sie chce zapisac na wożenie 8) :mrgreen:
bmwm - 2006-06-27, 22:18

nie masprawy
ty masz blize 40 km do lodzi
a do kolegi to jak bede jechal do katowic

puz - 2006-06-27, 22:35

dobra dobra widze ze kolega zapomnial o ziomalach z Torunia i obiecanej wizycie :wink:
bmwm - 2006-06-27, 22:57

oczywiscie ze nie zapomnialem
bede jak tylko chwila bedzie jak mam mniej roboty w toruniu jestem czesto
mozecie sie przygotowac

meles - 2006-06-29, 11:04

Hej!

Ja sie tylko zapytam jakie są koszty takiego swapu? Tak orientacyjnie bo i tak pewnie spadnę z krzesła. :D

bmwm - 2006-06-29, 12:10

nie liczylem
mysle ze wszytko profesjonalnie zrobione ok 8tys
silnik osprzet szpera skrzynia sprzeglo elektronik wiele innych czesci itp

marekfl - 2006-06-29, 16:20

Po prostu piekność, nie ma to tamto, wszystkie BMW powinny mieć takie silniki :-D
Normalnie to chcialbym coś takiego na oczy zobaczyć, bo narazie to tylko na obrazkach widzialem :-D
Pozdro

bmwm - 2006-06-29, 16:25

wpadaj do lodzi to ci pokaze
w twoja strone raczej nie jade w njblizszym czasie

marekfl - 2006-06-29, 16:27

Z checia, w sierpniu mam zamiar jechac to łodzi autkiem. Napewno skorzystam z okazji obejrzenia.
bmwm - 2006-06-29, 16:34

ok
daj znac wczesniej,nie wiem czy bede wtedy w lodzi

marekfl - 2006-06-29, 16:36

Ok
Ale czekam jeszcze (nie tylko ja napewno ) na jakies fotki samego autka, Jak bedziesz coś miał pokaż się czym predzej.
Pozdro

bmwm - 2006-06-29, 17:31

pokaze
ale aparatu brak ale to nie problem
proble m to ze brak czasu i ukradli dokladke
mam ale stare zdj z boku to dodam narazie

MichcioManiak - 2006-07-03, 21:17

no pięknie pięknie :) pożądek 1 klasa :)
Troszke musiałeś się napracować ale efekt - super :)
Gratulacje pomysłu i wykonania.

tusin - 2006-07-04, 11:06
Temat postu: wielki podziw
wielki podziw, super fura, idealnie zrobiona. Ja mam 325i m20b25 ale to mała miki przy koledze
K.R.Z. - 2006-07-12, 09:23
Temat postu: porządek musi być
swietny samochód [jak to E30:)] no i swietny silnik. jesli SWAP to tylko w ten sposób. czysto, schludnie, po prostu po niemiecku. chetnie bym zobaczyl to autko w akcji, moze kiedyś. a na razie biore sie za moją bunie, zawiecha w drodze i hamulce trza zrobic :mrgreen:
bmwm - 2006-07-13, 23:01

koledzy e30 325 m20 tez dobre ,do tej pory mialem taki silnik(przyszedl czas na zmiany), jak jest dobrze zrobione (silnik)sprawny to ladnie jedzie,moj mial b.dobre osiagi,byl robiony caly od podstaw na sportowo
pozdrawiam

RoboCop - 2006-07-14, 14:44

bmwm napisał/a:
sprawny to ladnie jedzie,moj mial b.dobre osiagi,byl robiony caly od podstaw na sportowo


ale który miałeś zrobiony"na sportowo"? M20? rzuć jakiś opis -co było robione...

bmwm - 2006-07-14, 15:04

bylo robione:
wtryski,dolot,wylot,wydech,kolo zamachowe,program,walek,silnik,troche bylo robione

nerwowy46 - 2006-07-15, 20:21

a jak teraz ze spalaniem? bo kolega zapodał dół od ety czapkę od 2.5 i wkręca się jak motocykl.

[ Dodano: 2006-07-15, 20:24 ]
wiem co to znaczy taki silnik w tak lekkim aucie. zapindziala co? teraz jedzie ?

bmwm - 2006-07-15, 20:44

no,robi lekka masakre
dol od ety i glowica o 2.5 i osprzet i przerobiony walek i tlkoi wiem jak chodzi,ale to 2.8 to jest nieporozumienie
dzwonil do mnie jeden z uczestnikow forum boly przejazdem przez lodz,byl wszoku po przejechaniu sie
ty widze z czestochowy?czesto tam bywam ,przejezdza,m znam pare osob
pozdrawiam

landcar - 2006-07-15, 22:10
Temat postu: E30
A MOZESZ SIE POCHWALIC DOKLADNIEJ JAKIE MIALES PRZERUBKI W M20,NP JAkie wtryski ,walki itd i czy bylees tym na hamowni i jakie wyniki
bmwm - 2006-07-15, 22:46

troche bylo robione,nawet sporo
mniej wiecej opisze na pw

El Camino - 2006-07-18, 09:28

Auto rzeczywiście robi wrażenie.

A jak ze skrzynią?Czy jest ta która była łączona fabrycznie z silnikiem 2.8?Bardzo ciekawi mnie też sprawa wału napędowego-musiał chyba być skracany?Możesz coś więcej o tym napisać?

bmwm - 2006-07-18, 10:00

skrzynia jest orginal od e39od silnika 2.8
wal jest orginal jaki byl w moim aucie czyli od 2.5l m20 nic nie kracany nie ruszany,silnik na fabrycznym miejscu

El Camino - 2006-07-18, 10:19

To super sprawa.Nawet nie przypuszczałem,że ten silnik tak świetnie się nadaje do E30.

Sam noszę się z zamiarem swapu w dalszej przyszłości i kwestia wału napędowego (w przypadku jego skracania) wydaje mi się szczególnie istotną.Widziałem auto, w którym domorosły fachowiec skracał wał i później krzywo go pospawał.W czasie jazdy przy większych prędkościach wał niemiłosiernie "bił" i jazda była mało przyjemna.

Gdybym był w wakacje przejazdem w Łodzi można byłoby umówić się na obejrzenie autka na żywo?

bmwm - 2006-07-18, 10:28

mozna daj znac wczesniej lub zadzwon
u mnie jest wszytko org zadnych przerobek czesia

AMISZ - 2006-07-19, 15:24

Witam miałem okazje widziec swap Adama na zywo w zeszła środe. Pisze dopiero teraz bo wczoraj wróciłem. Według mnie pełen profesjonalizm juz nie wspomne jak auto zapina. Smigalismi tym cudenkiem po Łodzi i panowie ma to po mnizej 6s do 100km/h no i jak lata baokiem 8). Gratulacje i uznania tak wspanialego swapu Adam :)
Lord Lukasz - 2006-07-19, 18:07

Mnie dalej ciekawi sprawa serwa :D napisz mi na priv jakiego serwa szukać bo nidługo też startuje ze swapem i serwo zrobił bym wcześniej bo i tak musze pompe zmienic.
Pozatym miales okazje sprawdzić czy dużo różnica jest między tym twoim a zwyklym m50b25

AMISZ - 2006-07-20, 11:21

Adam mysle ze kazdemu by sie spodobało naprawde extra :!:
bmwm - 2006-07-20, 12:36

pewnie tak
a kiedy przekladka silnika w twoim fajnym cabrio?

AMISZ - 2006-07-20, 23:58

Narazie napewno taka opcja niestety odpada :( choc była by swietna :!: Zobaczymy moze zmienimy na nowsze cabrio z takim motorem seryjnie :roll: . ale to narazie dalekie plany :wink:
lagadula - 2006-07-21, 09:43

Napisz mi też prosze na PM jakie mody małeś w m20 i jakie dało do efekty ??
bmwm - 2006-07-22, 11:27

nie wiem czemu sporo odpowiedzi od konca do tegomomentu zostaluy usuniete
kolega puz dobrze pisal na stronach niemieckich nikt nie zdrazdza calej prawdy szczegolow jak zrobic swap
zgadzam sie z kolega puz ze te swapy nie wygladaja za dobrze na niemieckich stronach,zrobione jest ale nie pelen org nie wszytko wyglada jak nalezy
wyslalem swoje zdj do niemiec to tez przyznali ze b.dobrze zrobione jak org jak z fabryki ladnie i orginalnie

Piotrgrubers - 2006-07-25, 22:36

Fajny silnik ale ja tam wole M50 :)
Łukasz - 2006-07-26, 07:51

Piotrgrubers napisał/a:
Fajny silnik ale ja tam wole M50 :)


konkretna i rzeczowa wypowiedź. :lol:

bmwm - 2006-07-28, 16:17

ja osobiscie wole 2.8l
lepszy silnik,nowszy,mniej spala,latwy sposob mozna podniesc moc,ma duzy zapas,lekki,itp
auto z tym silnikem b.dobrze jezdzi,b.dobre osiagi

juniorszogun - 2006-08-03, 00:32

bmwm dobrze mówi dajcie mu piwa :D
misza - 2006-08-03, 09:16

bmwm zapodasz jakies nowe fotki calego auta i oczywiscie motoru :D :D
bmwm - 2006-08-03, 10:52

zapodam jak tylko bede mial czas zrobic i czym,musze aparat pozyczyc moj padl
nigdy nierobilem zdjecie
mam jedno z boku starawe i dosc brudne bo wrocilem wtedy z tzw rajdu po szutrze

adamwsb - 2006-08-10, 11:37

Fajny motor :)
PS. Ile to plai ?? Miescisz sie w 15l /100km ?

Lord Lukasz - 2006-08-11, 12:32

Takie auto ma jechać, a żeby jechało muisi troche spalić a ile to jest mało ważne :D
Domyślam sie że jak sie ją katuje ekonomiczną jazda to spali okolo 12-13 a jak sie normalnie jeździ to pewnie koło 16

adamwsb - 2006-08-11, 12:37

moj 2.3 pali EKONOMICZNA jazda 12 wiec nie wierze ze ten 2.8 spali mniej a pytalem tylko z ciekawosci :)
bmwm - 2006-08-11, 12:40

powiem ze moj przerobiony m20 2.5l palil wiecej
tu mmysle ze pali ok 14 po miescie i nie przyt ekonomicznej jezdzie
trasa do 140km 7 l /100km sprawdzone

duchPW - 2006-08-11, 14:03

im nowsza technika tym mniej paliwa się marnuje, więc różnice pomiędzy m20 a m52 muszą być
poza tym łatwiej jest bujnąć 328 -ponad 200KM niż 323 +-150

jak dla mnie porównywanie bez sensu - 1,6 M40 pali 13l/100 w mieście, a tdi o tej samej pojemności ok. 5 :roll:

bmwm - 2006-08-11, 16:23

pan moderator PIOTERW dobrze mowi :lol:
LUKAS - 2006-08-11, 16:44

bmwm napisał/a:
powiem ze moj przerobiony m20 2.5l palil wiecej
tu mmysle ze pali ok 14 po miescie i nie przyt ekonomicznej jezdzie
trasa do 140km 7 l /100km sprawdzone

Jesli jest tak jak piszesz to widac ze masa robi swoje.

Mam w garazu Obok Białej 323i E36 (M52) i w miescie zejsc ponizej 15 litrow nie sposob, a w trasie 7 litrow to jest wyczyn, norma to 8-8,5.

bmwm - 2006-08-11, 19:57

sprawdzalem w wielu testach,roznych zrodlach i zuzycie paliwa w cyklu miejskim waha sie od 13-15lit/100km w bmw e36 328i
LUKAS - 2006-08-11, 22:55

A ja sprawdzałem tankując pod korek :)
bmwm - 2006-08-11, 23:15

swoja sprawdzalem tez tankujac pod korek
moze roznica jest z tego ze auto lzejsze

Dragon240 - 2006-09-03, 11:48

Lukas:

Nie zgodze sie z Twoimi odczytami spalania w E36 323i M52.

Mam 323i E36 Coupe 95r M52. W mieście wciąga mi 10-11 litrów spokojnie jezdzac, ale nie powodując korków. Mysle, że całkiem normalna jazda, a nawet delikatnie dynamiczna. Po za miastem przy predkosci 80-100 km/h spala 7 litrów, przy predkości 100-120 km/h bierze 7,5 litra max 8 litrów. Predkosc 180-235 km/h zaciąga mi 14 litrów (jadąc z wahająca sie predkoscią 180 km/h i przyspieszanie do 235 km/h jazda jakis czas na maxa i znowu spadek do 180 km/h). Mysle ze jakbym jechał ze stała predkoscia 220 km/h wciągnoł by max 13 litrow.

Odczyty pobrane ze wzkazan komputera (pełny OBC) spalanie średnie, chwilowe (funkcje ukryte komputera), i obserwacjach ilosci litrów w zbiorniku (funkcje ukryte komputera) +/- 0,5 litra ale już je dodałem sekuracyjnie do podanych wyników.

bmwm - 2006-09-03, 12:11

tak te silnik wyjatkowo malo pala
myslalem ze z 18lit nie wyjdzie po miescie
a tu przy oraniu wychodzi mniej niz m20 2.5l
trasa rewelacja ok 7l max
niewiecej
wiadomo nowsze rozwiazania techniczne

Adrian_320 - 2006-09-03, 21:15

No Furka zarabista ten silnik pieknie prezentuje sie w tej budzie :mrgreen: ja taki sam planuje wpakowac bo mojej E36 :mrgreen: daj wiecej fotek jak cala wyglada :D
LUKAS - 2006-09-08, 17:45

Dragon, no widzisz, a ja nie zgodzę się z Tobą 8)

To co pisze nie wyssałem z palca, lecz tak pokazuje mi OBC i potwierdzam to wyliczeniami z kazdego tankowania pod korek :)

Więc jak Ty schodzisz do 11 litrów po miescie :shock: Rany Boskie... naprawdę niewiem ;)

PZDR!

Dragon240 - 2006-09-08, 17:48

Widocznie to kwestia silników ale ja zeby uzuskac 10 litrów po miescie nie musze sie wcale trudzić, ale jakbym wcale tego nie kontrolował to 12 by mi poszło.

Mówiąc wcale nie kontrolował mam na mysli, że jezdził bym bez gwałtownych rucnów ale nie przejmował sie tym ze ruszam zwawo po postoju.

Moze masz na mysli jazde po miescie bardzo dynamiczną, bo wtedy to 15 potrafi wciagnąc ale to juz naprwde ostra jazda.

Co do trasy zgadzam sie 7 litrów to wyczyn jazda niezwykle delikatna. Jadac normalnie czyli nie stresujac sie ekonomizerem tak 8 litrów czasmi 8,5

bmwm - 2006-09-08, 17:59

jak ci spala tyle w e36 coupe to dobry wynik
e36 jest duzo ciezsza od e 30 a masa ma duzy wplyw
przy mojej masie i wiekszym silniku to wynik normalny
u ciebie to b.dobry
ciezsza od e30 a pali prawie tak samo po miescie a nawet twoja mniej

Dragon240 - 2006-09-08, 18:08

Bede chyba zmieniął teraz ten silnik, bo czort wie o co chodzi, ale pali mi 1L oleju na 1000 km wszystko, po za tym jest ok. Nie grzeje sie, nie ma wody, w oleju ani oleju w wodzie, pracuje równo, ma kopa, idzie do max predkosci fabrycznej. Nie jeżdrze wolno ale tyle to za duzo bo słyszałem ze moga pic te M52 przyt wciskaniu po za tym kopci troche na postoju widac w czasie jazdy nie.
bmwm - 2006-09-08, 19:03

moj nie kopci
orany do dechy
oj ze on to wytrzymuje
i na 1100km zuzyl 130ml 0.13l oleju albo wziol albo wyparowalo
pomiar dosc doklady auto wtym smym miejscu sprawdzane po nocy zaznaczone bylko dokladnie na bagnecie nacieta kreska
potem troszke bylo mniej
wiec po 1100km dolalem menzurka 130ml
na drugi dzien rano byl stan jak wczesniej
1litr to duzo ci pije, glowica DO ROBOTY

kamil.k - 2006-09-08, 21:04

bmwm napisał/a:

1litr to duzo ci pije, glowica DO ROBOTY


jesli auto pali tyle oleju to silnik musi byc zlom a chyba taki nie jest a pozatym kopcilby jak szalony
swiece powinny byc pokryte nagarem powstalym ze splalonego oleju

Dragon240
sprawdz dokladnie czy nigdzie nie ma wyciekow ,odme wyczysc bo juz widzialem kilka przypadkow
gdzie ktos chcial nie potrzebnie robic remont

bmwm - 2006-09-08, 21:34

silnik nie wyglada na zlom
ale juz mialem takie przypadki bral oleju 1-1.5l
po zrobieniu uszczelniczy prowadnic okazalo sie ze bral ok 200ml max
odme?
to niema wplywu ze 1lit oleu pobiera
od odmy jest puszka z membrama

Dragon240 - 2006-09-09, 10:33

To co to moze byc pierscienie ?. Ja stawiałem na uszczelniacze?. Ten ubytek moze byc mniejszy mam jakis wyciek z pod miski, ale na postoju raczej nie leci tylko podczas jazdy. Własnie silnik nuie uwarzam ze jestr złom co to moze wiec byc ?? ??. Palic napewno cos pali bo ma okopcone w srdku wydechy i dymi troche na biało
bmwm - 2006-09-09, 10:39

pierscienie moze,trzeba sprawdzic
najbardziej wyglada uszcelniacze i prowadnice w wiekszosci przypadkow tak jest
napisz do ostrego mial ten sam problem co ty
i robil glowice

zerathu - 2006-09-26, 00:07

Super projekt bmwm. Pozdrawiam
puz - 2006-10-11, 00:26

widzialem, jechalem, niestety nie prowadzilem (a szkoda) chyle czoła!!! auto jezdzi rewelacyjnie niedowiarkom proponuje stanac obok!!!! rewelka!!! zaczynam zalowac ze sie nie skusilem na ten motor!!! znajdz czas i doprowadz ja do stanu dzwon bo naprawde warto auto jest tego warte jak juz Ci mowilem dla mnie E30 to ikona a jeszcze lepiej jak jezdzi jak Twoja :mrgreen: spoko ziom z Ciebie jeszcze raz wielkie dzieki za wszystko i pozdro dla Twojej kobiety
bmwm - 2006-10-11, 18:54

wiem
ale brak czasu mam za duzo roboty
glosniki wkladam juz 3 mies wszytko rozgrzebane
spoler wlozylem kur ukradli
felgi tez zeby odnowic zbieram siez pol roku
ciagle brak czasu

zerathu - 2007-01-05, 14:33

Tez mialem okazje sie przejechac szkoda ze mokrawo było.. a moze i dobrze :mrgreen: hehe. Fajna rakieta ciągnie od dolu jak szalona.. Silniczek bajka do e30! ciekawe ile dostane moja m50?:D Pozdro Adam dzieki za przejazdzke :cool:
Mauser - 2007-01-07, 12:38

hihihihih......
i telefon zostawiłeś z wrażenia......
ps. zazdroszczę.. :)

:lol: :lol: :lol:

zerathu - 2007-01-07, 16:39

hehe:P Troche wrazen i co to sie dzieje z czlowiekiem :mrgreen: dobry kierowca :mrgreen:
adrian e30 - 2007-01-07, 22:57

chlopaki zakladajcie pampersy jak wsiadacie do samochodu Adama
:grin: :grin:

Tomasz - 2007-03-29, 16:47

I jak tam teraz chodzi to 2.8 po malej poprawce? co tam bylo nie tak?. Ostatnio jak sie scigalismy w trójke niezle szlo to 2.8, ale kombiaka twojego kolegi skilowalem nawet bez oleju w silniku hehe :P . Pozdro
bmwm - 2007-03-29, 17:24

no wiem kolega przegral twoja lepiej idzie niz jego kombi
ja wtedy pozniej ruszalem bylem z pasazerem i se od was pojechalem konkretnie
teraz jest jeszcze lepiej zmieniem walniety czujnik i sa nowe opony wtedy byly gladkie

[ Dodano: 2007-05-04, 22:46 ]
dzis wpadl mi w rece tel komorkowy dosc dobry z kamera
wiec postanowilismy sie nim pobawic i nagrac krotkie filmiki
pierwszy z filmikow przedstawia jak jechalem z pasazer ktory trzymal tel i nagrywal,ja jadac na 2 biegu przy obrotach 2500 lekkim gazie wciskam gaz i jade do odciecia tj. do 6600obr 97km/h zajelo to 3.71s
http://s24.photobucket.co...00na2biegu3.flv

drugi filmik przdstawia jak jechalismy na 3 biegu z lekkim gazem i przy 2900obr wciskam gaz i jade do 6600obr predkosc 137km/h czas 7.25s
http://s24.photobucket.co...nt=15f23649.flv

Piotrek E-30 - 2007-05-04, 22:55

No no,napedza sie to zdrowo :idea: ,ciekawe jak wciska w fotel przy takim przyspieszeniu :twisted:
zerathu - 2007-05-05, 10:57

hehe potworek :) zrob filmik od 100 do 200:)
RoboCop - 2007-05-05, 11:23

Adam skręć coś bardziej profi :spoko:
Krespo - 2007-05-05, 12:59

RoboCop napisał/a:
Adam skręć coś bardziej profi :spoko:

Tylko lepszą kamerką :P :D

bmwm - 2007-05-05, 13:25

wlasnie chodzi o to ze nie mam kamery juz dawno bym cos skrecil
np od 0 do 140km/h
lub od 100 do 200
lub od 0 do 200
nie mam kamery jak mi cos wpadnie to zrobie

Krespo - 2007-05-05, 13:28

A tak apropo to dalej czekamy na fotki autka z zewnątrz i wewnątrz :D
bmwm - 2007-05-05, 13:32

bede mial sprzet zrobie foty w srodku standart fotele kubly kiera dba
bedzie ona malowana tzn tylne drzwi i klapa
i zastanawiam sie jakie felgi zamowic 15 czy 17,chce po niedzieli zamowic nowe felgi

Krespo - 2007-05-05, 13:34

Jakie fele chcesz zamówić ?
bmwm - 2007-05-05, 15:12

ats exclusive line a
lub
ats dtm
pierwsze sa 15 i 17 cali
drugie tylko 17
moge dac fotki

RoboCop - 2007-05-05, 16:02

to pokazuj! na e30 mało co pasuje...
bmwm - 2007-05-05, 16:30

ok
wiem ze nie pasuja
jedyne ktore pasuja nowe to firmy ats
jedne exclusive line a sa w 15 i 17
ponizej zdj
17cali
http://i24.photobucket.co...wm/545e81f7.jpg
15 cali
http://i24.photobucket.com/albums/c50/bmwm/d.jpg
http://i24.photobucket.com/albums/c50/bmwm/c.jpg
ats dtm competitions tylko 17
http://i24.photobucket.co...wm/5f9a8bd3.jpg

Przemass - 2007-05-05, 16:51

jakos kibel te koła
chyba jakies bardziej tematyczne by pasowały te za swieze sa

urbi - 2007-05-05, 16:55

dtm jeszcz ujda ale te drugie prze kibel do e30
bmwm - 2007-05-05, 17:20

innych nowych pasujacych do e30 nieudalo mi sie zlokalizowac
nie ma nigdzie
pewnie ze wolalbym inne
ale nie ma wyboru

Przemass - 2007-05-05, 17:41

oferta jest spora, sa nowe bbs nowe keskiny masa dezentów i całej reszty
bmwm - 2007-05-05, 17:49

sa ale et nie pasuje
daj mi firme ktora sprzedaje takie felgi lub link gdzie kupic pasujace do e30 z et do 30
czyli na 7j et 24 lub 25
7.5j et 20

duchPW - 2007-05-05, 22:24

moim zdaniem na obu felgach będzie fajnie wyglądało (exclusive line nawet bardziej mi się podobają)
na Twoim miejscu, przed zakupem poprosiłbym kogoś o zrobienie małego VT - są na forum spece, to nie będziesz potem ewentualnie rozczarowany

kuzyn - 2007-05-05, 22:36

jakoś mi nie pasują te fele do E30...
w ostateczności ats dtm competition 17"

bmwm - 2007-05-06, 13:24

wlasnie jest problem do e30
nie ma nowych felg pasujacych na et bmw 30
zakladac dystanse drutowac felgi od vw,hond itp to nie moj styl
bbs wogole nie robi nowych felg do e30
borbet 2 szt 2 wzory tylko w 16 cali
keskin 3 wzory tylko w 15 cali nowe
ats 2 wzory w 2 rozmiarach 15 i 17 cali
wiem bo i patrzylem na ebay i na strony producenta i wyslylalem emaile do producentow

duchPW - 2007-05-06, 20:34

tak wyglądają exclusiv line, tyle, że nie 17, a 16" - moim zdaniem nie taki kibel
natomiast bardzo fajne będą rota-wheels D2:

Mauser - 2007-05-06, 20:53

Filmiki ciekawe - jak co to od zera kręć i pokaż jak startować żeby nie mielić do końca....

Aż się boję przyjechać do Ciebie, bo się pewnie napale tak, że betka będzie miała trzecie serce :) .... i jak będziesz w moich okolicach to pamiętaj - wpadnij bo moja fura jest do sprawdzenia :)

Fele ATS DTM - są very OK , tylko 17" to trochę dużo.....:/

SajGoN - 2007-05-07, 17:08

Te ktore pokazal PioterW sa OK, do E30 pasili by, zastanawiam sie dlaczego uparles sie nad nowym wzorem?
Chcesz zeby powiewalo nowoscia? Maly sposob odmlodzenia?
Mi podobaja sie stylowe rodem z German Style Azev A, Borbet A, RH, Keskin czy Brok
Moze ktos pisac ze obnoszone ale jak zalozysz cos rzadkiego lub do dobrze wyglondajacego auta cos typowegpo to nikt nie zneguje tego.
Przyklad? : E30 335iT na Borbet A Pabla.
Pozdro

buni - 2007-05-07, 17:42

ja bym wybral DTM'y ...sam sie zastanawiam czy takich nie lyknac... sa lekkie jak na 17tki w tak niskiej cenie . wiec osiagi sie porpawia ;)
janek - 2007-05-07, 18:33

Ja gustuję w felgach lekkich , wytrzymałych , rodem ze sportu samochodowego i takie bym Ci polecił , np.

Compomotive MO , ET wedle życzenia :




Team Dynamics Pro Race 1 , 15' waży 6,4 kg , a 17 około 8kg . Możesz ją zamówić z dowolnym ET :



ATS DTC , ten model do e30 występuje w rozmiarze 17' , masa 7,4kg :



albo Toora T690 :


buni - 2007-05-07, 18:57

oo wlasnie DTC ;) mialem na mysli
bmwm - 2007-05-07, 19:58

ats dtm waza ok 8.5kg
dtc ok 7-7.5kg
dzwonilem do przedstawiciela ats i mowili mi ze nie ma do e30 et z ats dtc
jest tylko et 35 z dtm jest et 20 czyli pasuje do e30 w 7.5jx17cali

janek - 2007-05-07, 20:33

No to najwyraźniej przedstawiciel Ats na Polskę się myli , bo zupełnie odwrotnie jest na stronie

www.ats-wheels.com


Można skorzystać sobie z konfiguratora :

http://www.ats-wheels.com...generator.html#

Do e30 występują tylko DTC 7,5x17 ET20 , DTM-ów natomiast brak .


teraz powinien działać

bmwm - 2007-05-07, 22:37

cos ten konfigurator nie dziala
SajGoN - 2007-05-08, 20:58

Co co myslisz o tych na dole po lewej?
Przegladalem gazete angielska w sklepie i pomyslalem o Tobie. Tylko prosze bez skojarzen. Tam masz strone+ten rabat co daja dla czytelnmikow tej gazety.
Jak cos to wal kontakt do mnie, moglbym Ci je zalatwic, transport tez moze w przystepnej cenie. Oczywiscie grosza nie bede chcial za zalatwienie, bo wiem do jakiego auta to mialoby byc.
Pozdro


Ostry - 2007-05-08, 21:16

Te na gorze po lewej kozak...ale pewnie rozmiar nie ten...
SajGoN - 2007-05-08, 21:35

Te na gorze to troche nawiazuja do Brokow z ///M5.
Adamie (bmwm) a moze pomysl o zawiasie 5x120 ? Wdedy 0 problemow z felami.

lesiek - 2007-05-09, 16:49

Ta na dole do do e30 bedzie pasowala idealnie :)
bmwm - 2007-05-10, 22:16

hej sajgon chlopie pozdro
zerkni na fele czy sa takie jak ci napisze
takie musza miec wymiary
7jx17cali 4x100 et 25
7.5jx17cali 4x100 et 20
i oczywiscie jak sa takie to wage poszczegolnych wzorow

SajGoN - 2007-05-10, 23:21

Te na dole po lewej to tylko w rozmiarze 8-11cali. Ale Mysle ze 8 to jeszcze nie tak duzo. Wyslalem im maila z zapytaniem o te fele 8Jx17 4x100 ET20-25. Poprosilem o cene i mase. Jak odpisza to dam znac.
pozdro

brain69 - usunięty - 2007-05-11, 03:04

a powiedzcie mi tak apropos czy trudno się zmienia na zawias 5/120 i od jakiej go brać
bmwm - 2007-05-11, 09:51

mozna od e30 m3
lub e36 compakt

RoboCop - 2007-05-11, 09:59

SajGoN napisał/a:


[url=http://images21.foto...a5m.jpg]Obrazek[/URL]


jak miałbym wybierac, to tylko te Schmidty po lewej i ostatecznie po prawej środkowe...

SajGoN - 2007-05-12, 10:09

Zawias 5x120 to nie tak latwo, szybko i tanio.
Z tego co sie orientuje na 80% to musialy by byc gwinty bo normalnie nie podejdzie.
Od M3 E30? NO napewno sie da tylko najpierw trzeba cos takiego zdobyc.
Przod od M3 S50 podejdzie bo od Compacta chybaa nie da rady, ale jesli o tyl to da rade od Compacta 318ti.
Nie slyszalem zeby mozna zapozyczyczyc caly zawias od Compacta. No ale nie wszedzie ucho przylozylem :)
Co do zestawu: przod M3 S50 i tyl E36 318ti to pewnik.

Jacek E30 - 2007-05-12, 10:24

SAJGON przód jak już to nie od byle jakiej E36 M3 tylko z wachaczami od 3.2 litra :wink:
Yakuzatti - 2007-05-12, 10:31

w sprawie zawiasow na 5x120 kierunek ---> buni :)
SajGoN - 2007-05-12, 11:05

a tak to prawda zapomnialem. No i nie byle M3, tez ma silnik z rodziny S.
Hroop - 2007-05-18, 10:31

Hej, świetny projekt..
Ciekawi mnie jak taki motor gra z wszystkimi czujnikami itp..
W sensie czy np z ekonomizerem, czy check control sie go udało pożenić bez jakichś wielkich problemów..
Jak wygląda np sprawda kontroli trakcji z e36 - nie gryzie sie nic?
Sterownik został seryjny od m52 czy rządzi jakieś inne ustrojstwo?

Pzdr i gratuluję!

bmwm - 2007-05-18, 10:50

hej
wszytko gra
z trakcja troche ciezko praktycznie jedynka bezuzyteczna
czujniki wszytko jest z m52 e39 528i
komputer powiedzmy ze tez :wink:

buni - 2007-05-24, 11:32

a propo ATS

to jesli chodzi o 5x120 to mamy taki wybor :

17'' DTC Superlight ET30 - 7.5J17
17'' DTM'y ET45 - 7.5J17

chcialbym nabyc DTC ... ale nie wiem czy nie bedzie przypadkiem obcierac z tylu... ??
a sa dostepne tylko z ET30....

konfigurator ats

bmwm - 2007-05-24, 12:47

zgadza sie
na 4x100 mamy tylko dtc
i linie exclusive

kuzyn - 2007-05-24, 13:27

widziałem to 17' excusive line na E30 cabrio jak byłem na majówce VW.
powiem szczerze że wybitnie nie podobały mi się te felgi...

bmwm - 2007-05-29, 21:31

exclusive nawet wygladaja ale raczej nie do auta na sportowo zrobionego do szalenst ,tylko do wolnych jazd przez miasto
zamowilem ats dtc super lekkie i opony takze

bmwm - 2007-06-01, 20:50

hej
po dlugich probach przerobkach,walki z elektronika przedstawiam moj wykres choc niejest ten z najwiekszymi osiagami gdyz tamtego nie mam
wczoraj robilem drobna modyfikacje mapy wtrysku
pomiary byly robione na skatowanym zagrzanym silniku(gnalem okolo 200km/h prawie caly czas przez dystans ok 230km) wiec dlatego nie maja swych wartosci( temp powietrza byla wczoraj 29st, a zasysanego na silniku 36st,wiec wiadomo osiagi b.zanizone)
przed modyfikacja bylo 203km(normalnej temp bylo 209km) a moment byl 288 a powinien byc 290
po modyfikacji mapy wtrysku uzyskano 215km i 310nm,powinno byc 221km i 311nm no ale i tak niezle jak w takiej temp i zagrzaniu silnika
ponizej wykres




ci ktorzy nie wierzyli ze bylem lepszy od bmw e36 m3 3l moga bardziej zrozumiec moje osiagi,a takze jechalem rowno z e30 3l m54 z seryjnymi danymi

buni - 2007-06-02, 03:08

bardzo bardoz ladnie... GRATULUJE WYNIKOW...

probowales przesunac limiter do 7000 ?
u mnie bardzo ladnie trzyma moc po przesunieciu limitera ... przy 7000 mam jeszcze 221 KM . generalnie wyszlo mi 229 KM i 304Nm.. takze jest seria... i moge zaczac przerobki...

stroiles fure na ulicy ? czy na obciazeniowce ?
i czy miales podpiety AFR ?

bmwm - 2007-06-02, 10:15

hej buni
na hamowni z podpietym
to dosc dlugo zeby to zrobic
bo 2.8 nie ma gotowych programow
mialem czesciowo program z alpiny,musialem zrobic korekte mapy wtrysku,bylo robione pare razy,z podpietym laptopem na hamowni i zmieniane i mierzone
z twoim silnikem nie ma problemu,sa programy ktory daje ok 8-10km i 34-40nm sprawdzone
wgrywasz i jedziesz
przesunac na 7000 nie ma zadnego problemu to moge zrobic w kazdej chwili

luk325 - 2007-06-02, 17:16

ladny wynik . gratuluje.
piszesz ze kombinowales z walkami . zmieniales czy ustawiales??

wpadnij do starchowic 17go .zobaczymy jak gania.

puz - 2007-06-02, 18:39

widzialem wykresik na zywca :spoko: poczekaj az poskaladam parcha i zrobie program z waleczkami :twisted:
bmwm - 2007-06-05, 18:34

nie jest u mnie zle
ale pewnie bedzie lepiej
cos jeszcze zrobie
oczywicie o efektach napisze

buni - 2007-06-05, 21:43

moze jakies elitarne spotkanie e30 24V ? :) skrecimy jakis material kamerka... mogloby byc ciekawie...
bmwm - 2007-06-05, 21:52

no
moglo by byc b.ciekawie
pewnie bylo by tak :drunk:

puz - 2007-06-11, 03:55

:twisted: jak najbardziej
bmwm - 2007-06-25, 16:56

to kiedy puz spotkanie
adrian pewnie bedzie chetny
buni na bank sam proponowal

Piotrek E-30 - 2008-03-17, 21:59

bmwm napisał/a:
to kiedy puz spotkanie
adrian pewnie bedzie chetny
buni na bank sam proponowal

projektów 24v coraz wiecej,coraz lepsze, robicie ustawke?

Breyton - 2008-03-24, 22:47

Jak ja skończe to też chętnie się pojawie
rifresz - 2009-01-18, 20:21

Bylem u Adama wczoraj, auto zapina ostro ale szkoda ze byl snieg ;/ Swoja droga Adam to spoko Gosc. Auto niepozorne ale zapina niesamowicie
kamil328 - 2009-01-19, 00:08

popieram tez jezdzilem " to nie jest zwykle m52b28" :shock:
mackillus316i - 2009-03-19, 12:38

Odgrzeje temat..

Może jakieś aktualne foto auta??

W sumie to w całym temacie są tylko na pierwszej stronie zdjęcia silnika :wink:

rifresz - 2009-03-19, 16:10

mackillus316i, e30 jak e30 na 1 zut oka na ulicy bys nie zauwazyl, przydal by sie nowy lakierek i sprawy kosmetyczne :) To typowy :cenzura: ktory ma jechac a nie wygladac :twisted: Szkoda ze jak testowalismy to bylo mokro ale i tak zamiatała strasznie :spoko:
puz - 2009-03-19, 17:07

rifresz napisał/a:
mackillus316i, e30 jak e30 na 1 zut oka na ulicy bys nie zauwazyl, przydal by sie nowy lakierek i sprawy kosmetyczne :) To typowy :cenzura: ktory ma jechac a nie wygladac :twisted: Szkoda ze jak testowalismy to bylo mokro ale i tak zamiatała strasznie :spoko:


stara spiewka jak ma jechac a nie wygladac? a co to rajdówka startuje w wyscigach, drifcie itp. znam mnóstwo aut ktore rewelacyjnie jezdza i jeszcze lepiej wygladaja!!! znów nie ma opon? trakcji brakuje a co to V8 zeby nie mozna przeniesc napedy na koła. M52 w e30 wybaczcie chlopaki ale to juz przeszlosc i raczej jaj podczas jazdy nie urywa!!! Adam skoncz wreszcie to auto i pokaz jak wyglada bo jedyne co słychac od kliku lat to jakie to niesamowite auto :wow:

MAJSU - 2009-03-19, 17:09

No galeria jest niezła :) 7 stron i ani jednej fotki samochodu :D
mattim_bmw - 2009-03-19, 20:16

Może załozymy nowy dział pt. OPOWIADANIA :D
bmwm - 2009-03-19, 21:39

he he :lol:

zdj auta sa tzn spod maski
zdj auta mam moze wkleje,to zwykly sedan troche powgniatany pare pecherzy rdzy,sprawny idealny technicznie
nie robiony na pokaz tylko do zapier.........
do zabawy do katowania nie patrzac na nic
takie zadanie spelnia kto widzial jechal wie ze to auto jedzie bardzo dobrze jak na m52 2,8l
moge sobie wkladac np silnik z m3 z m5 z e65 ale mi sie nie chce,chyba ze mi wroci zapal z przed 2 lat


pozdro :beer:

MAJSU - 2009-03-20, 09:33

bmwm napisał/a:

zdj auta mam moze wkleje


To po co zakładać w ogóle galerię ? :roll: Bardziej do działu technicznego się ten temat nadaje.

valdi80 - 2009-03-20, 10:12

Temat jest w dziale projekty :roll: Projekt to był swego czasu pionierski w naszym kraju. Mi wystarczą zdjęcia pod maską i wykres, który i dzisiaj na mnie robi wrażenie :spoko:
mackillus316i - 2009-03-20, 18:29

bmwm napisał/a:

zdj auta mam moze wkleje,to zwykly sedan troche powgniatany...

..kto widzial jechal wie ze to auto jedzie bardzo dobrze jak na m52 2,8l



Myślę, że nie tylko ja jestem ciekawy jak to auto wygląda.

Nie wątpię również w to, że jedzie lepiej niż M52B28 ale miło byłoby je np. rozpoznać gdzieś na trasie jak przypadkiem nadarzy sie taka okazja ;)


Pzdr

DavMc - 2009-05-26, 19:37

a jaki masz dyfer przy m52b28?
reso - 2009-05-26, 19:58

3.15 szperen
Breyton - 2009-06-09, 18:36

reso napisał/a:
3.15 szperen

Na 3.15 chyba więcej jak 230 nie idzie, co :?:

reso - 2009-06-09, 19:37

Raczej coś w tych okolicach bo na 3.25 jest ok 220 na 215/40
alexil - 2009-06-09, 19:46

U mnie na moście 3.15 licznik pokazuje przy odcince 235 km/h na kołach 205/45/16.
Breyton - 2009-06-09, 20:35

Ja mam teraz 3.08 i do 240 doleciałem, do odcinki jeszcze nie było gdzie ale chyba w okolicy 250 pokaże już za skalą. Teraz mam 205/40/16. Na 4.27 odcinka na 170... :]
arizoschwartz - 2009-07-12, 09:52

Jak beda wygladaly czasu 0-100 z s2.93 oraz s3.15 ( silnik m52b28 ) ?

2.93 zrobi 100 na 2 biegu ( wiec czas powinien bys lepszy ? ) Przy 3.15 trzeba wrzucic 3 bieg , wiec czas powinien bys gorszy ? Jak to wypada w praktyce ?

rzepka.e30 - 2009-10-15, 09:16

a co myślisz do tego jakąś dmuchawkę założyć :D
dzidzia24 - 2010-02-24, 14:31

Takie małe pytanie.Czy to auto(silnik) jeszcze żyje?
bmwm - 2010-02-24, 15:34

hej
zyje ma sie bardzo dobrze jezdzi jak jezdzila
co chcesz kupic?

dzidzia24 - 2010-02-24, 16:07

bmwm napisał/a:
co chcesz kupic?
he he narazie nic :lol: Tak tylko z ciekawości się spytałem ale jakby co to już wiem gdzie pytać :D

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group